نیروی هوایی ارتش در دفاع از مرزهای هوایی کشور همیشه هوشیار است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش در 24 ساعت شبانه روز هوشیار و بیدار بوده و آماده دفاع از مرزهای هوایی میهن عزیزمان است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرگزاری دفاع مقدس  ، حجت الاسلام والمسلمین صبری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، در جمع فرماندهان و کارکنان فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی در مسجد ولیعصر(عج) این یگان طی سخنانی با اشاره به نقش نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: جانفشانی و شجاعت خلبانان و پرسنل فنی نیروی هوایی هیچگاه از خاطر ملت شهید پرور ایران پاک نخواهد شد و کارنامه درخشان این نیروی الهی در حراست از مرزهای آسمانی ایران اسلامی در ذهن همگان به خوبی نقش بسته است.

وی در ادامه به بیان رشادت‌های شهدای نیروی هوایی همچون شهید دوران، ستاری و اردستانی پرداخت و گفت: شهید اردستانی بیشترین ساعات پرواز عملیاتی و نیز شهید لشگری بیشترین تعداد روزهای اسارت قریب به 18 سال را دارا بودند. نیروی هوایی به خود می‌بالد که چنین شهدایی را به این انقلاب و کشور هدیه کرده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در بخش دیگری از سخنانش به اورهال هواپیماهای جنگنده در داخل نیز اشاره نمود و اضافه کرد: بعد از دفاع مقدس، با وجود تحریم ها و کارشکنی دنیای غرب، اورهال و تعمیر و نگهداری کلیه هواپیماهای نیروی هوایی در داخل کشور به همت جوانان تیزهوش و تجارب پرسنل قدیمی این نیرو انجام می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا