ترویج فرهنگ قرآنی بسترساز ارتقای روحیه معنوی نیروهای مسلح است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::مسئول اداره عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه برگزاری مستمر کلاس‌‌های قرآنی در ماه رمضان را جزو برنامه‌های این مجموعه برشمرد و گفت: ترویج فرهنگ قرآنی زمینه‌ساز ارتقای روحیه معنونی نیروهای مسلح است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسین بحرینی» مسئول اداره عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در سطح نیروهای مسلح افزود: نیروی زمینی در طول سال حدود ۶۰ کلاس قرآنی را با موضوعات تفسیر، تجوید و قرائت برای نیروهای کادر و وظیفه خود برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه در این جلسات پرسنل نظامی نزاجا، اعم از فرماندهان ارشد، درجه‌داران، افسران پرسنل رسمی و افسران وظیفه‌ و جزء حضور می‌یابند، افزود: این نشست‌ها در جهت تقویت ارتباط برادران ارتشی با قرآن به‌طور مستمر و روزانه در سطح نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود که از نظر تقویت روحیه معنوی و توجه و آشنایی افراد با قرآن بسیار اثربخش است.

حجت‌الاسلام بحرینی در ادامه، هدف از برگزاری محافل انس با قرآن را آشنایی با مفاهیم قرآنی و شعائر دینی عنوان کرد و در این رابطه گفت: الحمدلله استقبال جوانان از این دوره‌های معنوی بسیار عالی بوده و ما سعی کردیم با ایجاد فضای روح‌انگیز قرآنی در محیط نظامی، روحیه سربازان را در این ماه مبارک تلطیف کنیم.

مسئول اداره عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های مستمر و منسجم قرآنی در ماه مبارک رمضان جزو برنامه‌های اصلی این مجموعه است، تاکید کرد: ترویج فرهنگ قرآنی موجب ارتقای روحیه معنونی نیروهای مسلح است.

وی در پایان افزود: امیدواریم که این جوانان عزیز تحت تربیت قرآن و فرهنگ ائمه اطهار زمینه‌ساز ظهور حضرت بقیةالله(عج) و مروج فرهنگ قرآنی در سراسر جهان باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا