مردم غزه باز هم شکستی دیگر را به رژیم صهیونیستی تحمیل می‌کنند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مسلمانان بی دفاع غزه با پیروی از فرهنگ شهدا در برابر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی ایستاده‌اند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاع پرس، امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تشییع پیکر سه تن از شهدای گمنام جنگ تحمیلی با اشاره به اینکه شهدای ما به مولایشان امام حسین(ع) اقتدا کردند، اظهار کرد: امام حسین(ع) می‌فرمایند دین تنها لغلغه زبان بسیاری از انسان‌هاست و تا زمانی که منافعشان به خطر نیفتد شکل و ظاهر دین را به خود می‌گیرند، اما زمانی که باید به دفاع از دین بپردازند و ایثار و ازخودگذشتگی نشان دهند سنگر اسلام را خالی می‌کنند.

وی افزود: آن زمانی که شیپور جنگ نواخته شد و رژیم بعثی عراق با داعیه فتح خوزستان و براندازی نظام اسلامی با 12 لشکر زرهی و مکانیزه با حمایت 23 کشور مرزهای ما را مورد تعدی قرار داد فرزندان این مرز و بوم به ندای فرزند امام حسین(ع) حضرت روح‌الله (امام خمینی) لبیک گفته و نشان دادند که روح ولایتمداری و جانبازی در راه دین تا عمق جانشان نفوذ کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: این شهدای عزیز بودند که جلوتر از دیگران در جبهه‌های حق علیه باطل به عمق خطوط دشمن نفوذ کرده و خود را پروانه‌وار به آتش زدند تا راه را برای دیگران روشن کنند.

امیر پوردستان تصریح کرد: شهدایی که درس گرفته مکتب اباعبدالله(ع) بودند خود را فدا کردند تا یاران و همسنگرانشان بمانند و راه آنان را ادامه دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: خدا را شاکریم که امروز فرهنگ شهدا در جامعه جاری و ساری است و یقینا اقتدار کنونی جمهوی اسلامی به برکت خون همین شهداست.

وی تأکید کرد: یقینا امروز مسلمان بی دفاع غزه با پیروی از فرهنگ همین شهدا در برابر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی ایستاده‌اند و ان‌شاءالله برای چهارمین مرتبه طی چند سال اخیر بر دشمن صهیونیستی پیروز خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا