هویت اسرائیل بر اساس توحش و قتل کودکان بی دفاع شکل گرفته است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::معاون اسبق روابط عمومی ارتش با بیان اینکه توحش، ترور و قتل و غارت زنان و کودکان بی دفاع بخشی از فرهنگ و هویت رژیم صهیونیستی را تشکیل می‌دهد، گفت: اسرائیل مشروعیت، بقا و تداوم خود را در وحشی‌گری و تجاوز به دیگر ملت‌ها تعریف می‌کند

امیر سرتیپ دوم «غلامحسین دربندی» معاون اسبق روابط عمومی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهار کرد: واقعیتی که امروز برخی کشورهای منطقه خاورمیانه را با خود درگیر کرده، روحیه ددمنشی و خوی حیوانی رژیم صهیونیستی است که اصلا نمی‌تواند در صلح و آرامش زندگی کند و در مسائل دیگر ملت‌ها دخالتی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه ترور، قتل و غارت بخشی از فرهنگ و ایدئولوژی این رژیم غاصب را تشکیل می‌دهد، افزود: مسئولان این رژیم اگر چند روزی اقدام به ترور یا تجاوز علیه دیگر ملت‌ها نکنند و کودکان بی دفاع را به خاک و خون نکشند، نمی‌توانند آرام بگیرند.

معاون اسبق روابط عمومی ارتش با اشاره به قدرت پوشالی اسرائیل بیان کرد: آنها در شرایطی خود را قدرت بلامنازع منطقه می‌دانند که چندی پیش توسط یک گروه نظامی کوچک مثل حزب‌الله و حماس در دو جنگ  33 روزه و 8 روزه شکست خورده و توان مقابله با آنان را نداشتند و در حقیقت اینها همه بیانگر ضعف و اضمحلال این رژیم است.

وی در خصوص تهاجم مجدد اسرائیل به نوار غزه گفت: اسرائیل با اجرای اینگونه اقدامات می‌خواهد از ملل انقلابی و مسلمان سلب آسایش کرده و مانع آماده‌سازی، تمرکز و افزایش قدرت نیروهای مقاومت در سطح منطقه شود.

امیر دربندی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی فکر می‌کند اگر هر چند وقت یکبار حمله‌ای را علیه مردم بی دفاع لبنان و غزه نداشته باشد از طرف نیروهای حزب‌الله مورد تهاجم قرار گرفته و موجودیت و بقایش در معرض تهدید قرار می‌گیرد، افزود: رژیم صهیونیستی مجبور است که هر چند وقت یکبار برای تثبیت موقعیت متزلزل خویش در سطح منطقه حرکتی انجام داده و بدین واسطه مشروعیتی برای حضور خود ایجاد کند. صهیونیست‌ها سعی دارند با توسل به زور، ارعاب و تهدید برای خود جایگاه مناسبی را در سطح منطقه ایجاد کنند، در حالی که دنیا به پوشالی بودن و ضعف آنها پی برده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه روحیه منفعت‌طلبی و توسعه‌طلبی رژیم صهیونیستی سبب دست‌اندازی و تجاوز آنها به حقوق دیگر ملت‌ها می‌شود، تصریح کرد: روحیه بالا و جهادی مردم غزه در خور تأمل است، چرا که هرچه بیشتر مورد تهاجم قرار می‌گیرند با خشم و انزجاری فزاینده، استقامت بیشتری از خود نشان می‌دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا