بهره‌گیری از تجهیزات و تولیدات پیشرفته در یگان اطلاعات و شناسایی پدافند هوایی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: فاشا همیشه مقتدر و الگویی برای سایر یگان‌هاست و تجهیزات و تولیدات پیشرفته و به‌روزی که در این یگان مورد استفاده قرار می‌گیرد به برکت قرآن و خون شهدا حاصل شده است.


به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از دفاع پرس، امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با حضور در یگان فرماندهی اطلاعات و شناسایی این قرارگاه با کارکنان آن دیدار و از روند امور عملیاتی در این یگان بازدید کرد.

سرتیپ اسماعیلی در جمع کارکنان فرماندهی اطلاعات و شناسایی(فاشا) قرارگاه پدافند هوایی گفت: فاشا همیشه مقتدر و الگویی برای سایر یگانها است و تجهیزات و تولیدات پیشرفته و به روزی که در این یگان مورد استفاده قرار می‌گیرد به برکت قرآن و خون شهدا حاصل شده است.

فرمانده قرار گاه پدافند هوایی اظهار داشت: ممکن است کسانی بگویند که کشورهای استعمارگر و زورگوی جهان تجهیزات و تولیدات پیشرفته‌ای در اختیار دارند، اما باید ببینیم که آنها را با چه نیتی و برای چه نتیجه ای کار و در چه راهی استفاده می‌کنند؛ آنها را برای اشاعه ظلم به‌کار می‌برند و شما برای ظلم‌ستیزی و این از برکات قرآن است.

اسماعیلی در پایان ضمن توصیه به کارکنان در خصوص بهره‌گیری هرچه بیشتر از تعالیم روح‌بخش قرآن افزود: قطعا کسانی که با کلام وحی مأنوس‌ هستند حافظان خوبی برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا