شهید سرهنگ قاسم محمدی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::شهادت دُر گرانبهایی است که بعد از جنگ به هر کس نمی‌دهند…
آن روزها دروازه ای برای شهادت داشتیم و حال معبری تنگ
هنوز برای شهید شدن فرصت هست
دل را باید پاک کرد…   امام خامنه ای (مدظله العالی)

 

بازهم عصر آدینه در راه است و در این هیاهوی غریب، صدای ملکوت فرشتگان به گوشم می رسد. نجوای عاشقانه انتظار را می شنوم. بر می خیزم و برای هزارمین بار به تقویم می نگرم "جمعه  پیش رو پانزدهم  آذر ماه" است و من حال غریبی دارم . نمی دانم که چرا و چه شد قاسم جان به یادم آمدی و با دلم هم نوا شدی؟ نگاه از غبار ره می گیرم و به خورشید که حالا چشمانش از غصه دوری‌ات به سرخی نشسته خیره می شوم؛ دل خسته ام در میان زلال اشک هایم فرصتی می یابد تا غربت دلگیر جمعه را فریاد کند.

آقا! ... قاسم مرا دریاب!

نوای فرج در جانم، جان می گیرد. اشک، نه! چشمانم بارانی می‌شود و پهنه قلبم مهیای زیارت.  این جمعه اما دلم گواه می دهد که  تنها نیستم. بازهم به تقویم می نگرم "جمعه 15 آذر ماه در راه است". 

این جمعه شاید بهانه‌ای باشد تا به یاد تو، دل به دلباخته‌ات دهم و با او که جمعه‌ها به یادت و در انتظارت، سحرها را در جمکران بسر می‌برد، هم صدا شوم و به یمن حضور بی‌پایان و هم نوایی دعای آن شهید، "امن یجیب"  مستجاب  شود.

شاید صدای ما را هم شنونده ای باشد آقا....

قاسم را می گویم؛ همان سرباز دل سوخته ات؛ همان که چهل جمعه به شوق دیدارت به جمکران آمد و ما را با تو آشنا کرد. در جست جوی نشانه ای بودم تا تمام عقده های نهفته در جانم زبان بگشایند و فریاد زنم:  آقا! ... قاسم مرا دریاب!

بهانه های دل نا آرامم را در جمعه ای که مصادف شده با سالروز شهادت سربازت به تو هدیه می دهم. بپذیر از من آقا...

 می آیم من به زلال حضور عاشقانت،  می آیم و ندبه قلبم از پی سمات جانم به توسل غریب غربتت می نشانم تا تمام دل بی قرارم تا تمام جان عطشناکم زبان بگشاید که در این جمعه اما؛  آقا! ... قاسم مرا دریاب!

بی قرارتر از همیشه با حنجره سوخته دعا باز هم با یک جمکران آرزو به سویت می آیم تا بباری بر کویرستان جانم و بهار عشق را در ندبه های دلتنگی ام مهمان کنی.

اما این بار با قاسمم آقا....

آقایم! می‌آیم به سویت و در مصلای عشق، به منتظران منتظَر، عاشقانه به اقتدایِ یاسِ نگاهت سلام می‌کنم. به تمام وسعت دلهای منتظر، به تو ای منتظِر و منتظَر می‌آیم و عاشقانه با تو نجوا می‌کنم و تو را به مادرت زهرا (س) قسم می دهم آقا! ... قاسم مرا دریاب!

یاد و خاطره زنده یاد شهید سروان قاسم  محمدی و تمامی شهدای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه شهدای رسانه گرامی باد.

به قلم: محسن محمدی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا