استکبار جهانی در عرصه جنگ سخت با جمهوری اسلامی ایران ناامید شده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش گفت: استکبار جهانی از تقابل مستقیم در عرصه نظامی و جنگ سخت با جمهوری اسلامی ایران ناامید شده است، به همین خاطر به جنگ نرم روی آورده است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری دفاع مقدس، همزمان با ماه مبارک رمضان، حجت الاسلام و المسلمین واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه(ع) نیروی زمینی با تبیین این که ماه رمضان و سختی های ظاهری آن به نفع خود ما انسانها و برای رشد و کمال ماست، به تشریح روزه و انواع آن پرداخت و افزود: ماه رمضان، ماه نزدیکی به خداست که با ریاضت و سختی کشیدن می­توان روح را بالا برد تا جایی که لایق مهمانی خدا شویم.

وی در ادامه افزود: باید مواظب باشیم روزه ما در ماه مبارک رمضان از نوع روزه عوام نباشد. یعنی فقط و فقط به گرسنگی کشیدن و تشنگی اکتفا نکنیم بلکه باید تلاش کنیم تا روزه ما از نوع روزه خواص باشد و تمام اعضاء و جوارحمان برای خدا روزه باشد یا در مقام بالاتر، از نوع روزه خاص باشد.

حجت الاسلام واحدی در ادامه سخنان خود با اشاره با مواضع کنونی استکبار جهانی و تقابل همه جانبه آن با مذهب تشیّع و جمهوری اسلامی، مثلث قدرت شیعه را فرهنگ عاشورا، فرهنگ مهدویت و نهاد مرجعیت شیعه ذکر کرد و گفت: استکبار جهانی از تقابل مستقیم در عرصه نظامی و جنگ سخت با جمهوری اسلامی ایران ناامید شده است چون جوان سراپا غیرت ایرانی یک بار در جنگ تحمیلی خود را ثابت کرده است به همین خاطر به جنگ نرم روی آورده است و تلاش می­کند با ایجاد شبهات و حاشیه های متفاوت به دور کردن شیعه از اصول مثلث قدرت خود و تضعیف آن بپردازد .

وی در خاتمه با بیان لزوم حفظ هوشیاری و تعصب جوانان امروز نسبت به مبانی مذهب تشیع، آنان را به حفظ قداست شیعه و هوشیاری نسبت به تحریف­های متفاوتی که در مذهب تشیع وارد شده است، جنگ امروز را جنگ تقریب مذاهب عنوان کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا