ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: نمایش "شبی در کهکشان‌ها، بازتاب تاریخ بشریت از حضرت آدم تا دوران معاصر" در بوستان ولایت برگزار و در حاشیه آن، نمایشگاه دستاوردها و حماسه‌های ارتش برپا می‌شود.

 

امیر سرتیپ دوم ستاد ابراهیم گلفام، رئیس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس از برگزاری مراسم نمایش "شبی در کهکشان‌ها، بازتاب تاریخ بشریت از حضرت آدم تا دوران معاصر" خبر داد و اظهار کرد: این برنامه به همت ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بوستان ولایت به مدت یک ماه برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: این مراسم بزرگترین برنامه نمایشی میدانی است که با حضور 400 نفر از بازیگران، تاریخ زندگی بشری از ابتدا تا دوران دفاع مقدس و بعد از آن را برای مردم به نمایش می‌گذارد.

امیر گلفام درباره این نمایش بزرگ بیان کرد: در این نمایش بزرگ میدانی از استعدادهای نهفته سربازان جوان ارتش جمهوری اسلامی ایران استفاده شده است. همچنین در کنار این نمایش، نمایشگاهی به وسعت 3 هزار متر جهت نمایش دستاوردها و حماسه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران از نیروهای هوایی، دریایی، زمینی، پدافند هوایی، هوانیروز و ستاد آجا قرار گرفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا