حجت‌الاسلام آل‌هاشم خبر داد برگزاری ۹ هزار محفل قرآنی در ارتش جمهوری اسلامی ایران

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به موفقیت‌های روز افزون ارتش در سطح نیروهای مسلح و حتی سطوح کشوری و بین‌المللی گفت: در ماه مبارک رمضان نزدیک به ۹ هزار کلاس قرآن در ارتش برگزار می‌شود.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایراناز برگزاری 9000 محفل قرآن در ارتش جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان به جز سایر برنامه‌های فرهنگی برای کارکنان پایور و وظیفه، نزدیک به نه هزار کلاس در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران همه روزه اول ساعت خدمت برگزار شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به برگزاری هزار محفل انس با قرآن در طول سال گفت: در طول ماه مبارک رمضان معمولا در اکثر یگان‌ها، مخصوصا یگان‌های آموزشی، فرهنگی و دانشگاهی ارتش جمهوری اسلامی ایران محافل انس با قران را داشته‌ایم.

حجت الاسلام آل‌هاشم با رو به گسترش خواندن امور معنوی در سطح نیروهای مسلح افزود: در ارتباط با قرآن نه تنها این کلاس‌های ماه مبارک رمضان، بلکه 34 دوره مسابقات کارکنان پایور و وظیفه، 14 دوره مسابقات ویژه خانواده‌های کارکنان اعم از خواهران شاغل در ارتش و فرزندان کارکنان و همسران کارکنان و نیز 13 دوره مسابقات ویژه دانشجویان دانشگاه‌های افسری را پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در ارتش تصریح کرد: امروز ارتش در بحث قرآنی نه تنها در داخل خود بلکه در سطح نیروهای مسلح بسیار فعال است و این فعالیت به این میزان محدود نشده و در سطح کشور و حتی سطوح بین‌المللی نفرات بسیاری را در بین ارتش‌های کشورهای اسلامی در چندین کشور و چندین سال شرکت داده است که این نفرات موفق به کسب امتیازات بسیار بالایی شده‌اند.

وی در ادامه افزود: ما در ارتباط با قران وظایف بسیار سنگینی را داریم، نه تنها باید قرآن را خوب بخوانیم و به فرزندانمان آموزش بدهیم بلکه باید در ارتباط با قران تدبر کنیم و در نهایت باید زمینه را برای عمل کردن به قرآن فراهم کنیم.

حجت الاسلام آل‌هاشم در پایان به توصیه مقام معظم رهبری در ارتباط با تربیت ده میلیون حافظ قرآن در کشور اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تلاش است نسبت به سهمی که برایش قائل هستیم انشاالله حافظین خوبی را تربیت کند.

 لینک خبرگزاری دفاع مقدس را اینجا کلیک کنید

 لینک خبرگزاری تسنیم را اینجا کلیک کنید

 لینک خبرگزاری فارس را اینجا کلیک کنید

 لینک روزنامه جمهوری اسلامی  را اینجا کلیک کنید

 لینک  سایت جوان ایرانی  را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری مشرق را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه اطلاع رسانی  بسیج پیشکسوتان جهاد وشهادت  را اینجا کلیک کنید

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا