دلتان قرص، مقتدرانه در مرزها حاضریم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش با حضور مقتدرانه خود کلیه تحرکات در سطح منطقه را رصد کرده و ظرفیت های لازم را برای پشیمان کردن عامل هر تهدید ایجاد می‌کند

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش شب گذشته در حاشیه همایشی که با عنوان هوانیروز و ولایت درراستای تجلیل از پیشکسوتان هوانیروز ارتش و کارکنانی که در ۱۹تیر ۱۳۵۸ در مقابل محل اقامت حضرت امام خمینی(ره) در شهر قم رژه رفتند برگزار شد در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یادمان این روز فرخنده در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: این روز بعنوان یک روز به خاطره انگیز و به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود.  

وی دراین رابطه افزود: در روزهای آغازین انقلاب اسلامی که ارتش هنوز استحکام لازم را نداشت و عناصر ضد انقلاب با استفاده از این فضا تلاش می کردند که ارتش را منحل کنند، پایوران هوانیروز در یک اقدامی جمعی همه همت و توان خود را جمع کردند و در حالی که مستشاران از کشور خارج شده بودند و اعلام کرده بودند که هیچ پرنده ای بدون حضور ما نمی تواند پرواز کند، این عزیزان به محل اقامت حضرت امام خمینی(ره) در شهر قم عزیمت کرده و ضمن بیعت با ایشان در برابر امام رژه رفته و توان رزمی خود را بعنوان یک سرباز تحت امر به ایشان نشان دادند.

امیر پوردستان ادامه داد: هنگامی که در روز 19 تیر سال 58 کارکنان هوانیروز بالگردهای خود را بر فراز محل اقامت امام به پرواز درآوردند تا بدین وجه  اقتدار خود را نشان بدهند، این حرکت آنقدر نظر امام خمینی(ره) را جلب کرد که ایشان فرمودند اگر امکان دارد یک بار دیگر این رژه انجام شود، که به درخواست ایشان بالگردها مجددا آن مسافت را دور زده و در محضر امام رژه رفتند.  

وی همچنین افزود: امروز به احترام و پاسداشت آن روز عظیم و خاطره انگیز، دور هم جمع شدیم تا از افرادی که در 19 تیر 58 حضور داشتند تجلیل کرده و از رشادت‌ها و فداکاریهای‌شان که در واقع پایه مستحکمی برای هوانیروز بوده است، تشکر و قدردانی کنیم.

امیرپوردستان تصریح کرد: امید است که جوانان ما از تقوا، اخلاص، اقتدار صلابت این پیشکسوتان قهرمان درس بگیرند و آدر مسیر عزتمندانه پیرو اسلاف خود باشند.  

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به توان رزمی و دفاعی نیروی زمینی ارتش گفت: می خواهم به عنوان یک سرباز به این ملت عزیز و شریف ایران بگویم که دلشان قرص باشد، چراکه  فرزندان سربازشان در مرزها از صلابت و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند.  

وی با بیان اینکه امروز کلیه تحرکات در سطح مناطق مرزی و منطقه ای رصد می شود و متناسب با تهدیدات  ظرفیت های لازم برای مقابله ایجاد می شود افزود: بنده به عنوان یک سرباز امروز می خواهم عرض کنم که بحمدالله امروز اقتدار دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همه زمان ها بالاتر است و اگر تهدیدی بخواهد در این عرصه خودنمایی کند قطعا عامل آن را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد.  

امیر پوردستان با اشاره به  جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه اظهار کرد: ارتش اسرائیل با توجه به قائله ای که در منطقه وجود دارد از این فرصت استفاده نموده و در واقع می خواهند از این طریق به مطامع شوم خود دست پیدا کنند و می خواهند با دست اندازی هایی که به مناطق اشغالی داشتند آنها را توسعه دهند، اما این حرکت هم با مدیریت رهبران راه به جایی نخواهد برد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان شالله انتفاضه با استحکام و مدیریت رهبران خود به مسیر خود ادامه می دهد و بار دیگر مانند جنگ‌های ۲۲روزه و ۳۳روزه صهیونیست ها ناکام خواهند ماند.  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا