یکی از اهداف حکومت اسلامی باید آمادگی رزمی جهت مقابله با تهدیدهای دشمن باشد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

همزمان با سالروز وفات همسر وفادار پیامبر اکرم (ص) حضرت خدیجه کبری (س) مراسمی با شرکت فرماندهان، مسئولان و کارکنان ستاد آجا در مسجد امام خمینی (ره) این ستاد برگزار شد.

  در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین درانی از وعاظ تهران طی سخنانی ضمن اشاره به شخصیت والای حضرت خدیجه (س) ایشان را انسانی فداکار و دارای اصالت خانوادگی دانست که خود و پدر و مادرش هیچگاه مشرک نبوده  و قبل از ظهور اسلام پیرو دین حضرت ابراهیم (ع) بودند.

حجت الاسلام درانی در ادامه سخنانش به سوره مبارکه انفال و نکته مهمی که در رابطه با ارتش و آمادگی رزمی و جهاد در آن وجود دارد اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف حکومت اسلامی باید آمادگی رزمی جهت مقابله با تهدیدهای دشمن و ایجاد بازدارندگی باشد و اگر نیروهای مسلح دچار رکود شوند در کوچکترین جنگی شکست می خورند .

وی در ادامه افزود : طبق قواعد فقهی ما فقط حق دفاع داریم چرا که شیعه، مذهب جنگ و دعوا نیست و اولین کلمه ای که بر پیامبر اکرم (ص) نازل شد اقرأ بود که نشانه اهمیت کار فرهنگی است. تمام غزوات پیامبر اکرم (ص) نیز دفاع بوده است .

این مفسر قرآن کریم در ادامه با توجه به دسیسه های بیگانگان مانند آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی گفت: بنای اسلام بر جنگ نیست اما رژیم اشغالگر قدس و آمریکا با دسایس خود مسلمانان را به جان هم انداخته اند و گروهی به نام داعش که انسان هایی جاهل و نادان هستند را پرورش داده و از این طریق به جنگ با مسلمانان پرداخته اند .

حجت الاسلام والمسلمین درانی در ادامه سخنانش با اشاره به تفاوت های بین انسان منافق و مومن گفت: انسان­های منافق امر به منکر می­کنند، بخیل هستند، خدا را فراموش کرده و به مخالفت با خدا می پردازند. در حالی که انسان­های مومن قائل به امر به معروف می باشند، اهل نماز و پرداخت زکات و همچنین اطاعت از رسول خدا می باشند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا