بازدید امیر اسماعیلی از طرحهای تحقیقاتی معاونت جهاد خودکفایی قرارگاه پدافند هوایی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

همزمان با ماه مبارک رمضان فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از کلاس های قرآنی و طرحهای تحقیقاتی معاونت جهاد خودکفایی قرارگاه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور در معاونت تحقیقات جهادخودکفایی این قرارگاه از فعالیتهای قرآنی بازدید و در جمع کارکنان این معاونت گفت: کلاس های قرآنی در طول سال در قرارگاه پدافند هوایی برگزار می شود اما در ماه مبارک رمضان این کلاسها  رنگ و بوی خاصی دارد و امیدواریم این کلاسها در تحکیم اعتقادی همه ما مؤثر باشد .


سرتیپ اسماعیلی اظهار داشت: در قبل از انقلاب اسلامی در بین فرماندهان فرهنگ اسلامی و اعتقادات مذهبی جایگاهی نداشت و فرهنگ آمریکایی بر ارتش حاکم بود اما امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی فرهنگ قرآن در زندگی کارکنان ارتش جاری است و سرباز، درجه دار، کارمند و فرمانده در کلاس های قرانی حضور دارند.


شایان ذکر است، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) پس از حضور در کلاس های قرآنی از روند امور اجرایی و طرحهای تحقیقاتی معاونت جهاد خودکفایی قرارگاه پدافند هوایی بازدید کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا