نیروی دریایی، طلیعه داری توسعه و آبادانی سواحل مکران را از افتخارهای خود می داند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما برای ایجاد امنیت منطقه به منظور تجارت و بهره برداری از منابع و حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران در دنیا آماده ایم و افتخار می کنیم که طلیعه دار توسعه و آبادانی سواحل مکران هستیم.

 

امیر دریادار سیاری با حضور در محفل انس با قرآن که با حضور مسئولین ادارات و ارگان های نظامی و انتظامی شهرستان بندر جاسک در منطقه دوم دریایی ولایت برگزار شد؛ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان طی سخنانی با اشاره به این که امروز دشمن روی دو موضوع اقتصاد و جنگ نرم پافشاری می کند، راه مبارزه در مقابل جنگ اقتصادی را،  اقتصاد مقاومتی با عزم ملی و همت جهادی دانست.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف دشمن در جنگ نرم، تسلط بر مغزها و افکار ملت به خصوص جوانان است. دشمنان همیشه به دنبال تغییر در باورهایمان هستند چرا که تغییر در باور باعث تغییر در رفتار شده و موجب دستیابی دشمن به اهداف از پیش تعیین شده می شود.

دریادار سیاری راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را داشتن بصیرت دانست و خاطر نشان کرد: وظیفه ما در جنگ نرم، شناخت دشمن، تهدیدها و روش های جنگ نرم است که همه این موارد فقط با داشتن بصیرت به دست می آید.

او تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را داشتن بصیرت و زندگی به سبک اسلامی-ایرانی و توجه به ارزش های دینی و ملی دانست و با اشاره به تأثیر زیاد قرآن در سبک و نحوه زندگی انسانها و نقش اصلی جوانان در مقابله با جنگ نرم، اظهار داشت: جوانان این کشور، سربازان اصلی در عرصه جنگ نرم هستند.

سیاری ادامه داد: دشمن در جنگ نرم، با ابزارهای مختلف، تسلط بر افکار و تغییر باورهای دینی و اسلامی را برای رسیدن به اهداف شوم خود دنبال می کند. لذا بایستی با استمداد از قرآن و ترویج آموزه های دینی و قرآنی همانند دوران دفاع مقدس، جواب محکمی به دشمنان داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه راهبردی سواحل جنوب شرق کشور و سواحل مکران خاطر نشان کرد: موقعیت جمهوری اسلامی ایران به گونه­ای است که دنیا به آن نیازمند است. ما موقعیت بسیار ویژه و مهمی داریم که به تَبَع آن می توانیم در جهان اثرگذار باشیم. به برکت انقلاب اسلامی، موقعیت اجتماعی کشورمان نیز افزایش یافته است .

دریادار سیاری در ادامه با اشاره به این مطلب که سواحل کشورمان کمک بسیار بزرگی به بالا بردن موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی ایران می کنند و مهم­ترینِ سواحل کشور ما، ساحل مکران در جنوب شرق ایران می باشد، به تأکیدهای مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا پیرامون توسعه  و آّبادانی سواحل مکران پرداخت و خاطر نشان کرد: امروزه تأکید مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا مبنی بر پیشرفت و توسعه همه جانبه سواحل مکران در دستور کار جمهوری اسلامی ایران در کنار اقتدار دریایی قرار گرفته است و ما در جهت حفظ منافع کشورمان نباید از این منابع عظیم خدادادی غافل شویم لذا باید پیشرفت و آبادانی در این سواحل به حدی برسد که سواحل دریایی کشور ما همانند دیگر کشورهای دنیا از آبادترین مناطق باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه سخنانش به نقش بسیار مهم و تأثیرگذار امنیت در آبادانی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: ما با برقراری امنیت می توانیم ضامن پیشرفت و توسعه مناطق ساحلی کشور باشیم و این امنیت با حضور نیروهای مسلح که در سرتاسر این ساحل طولانی مستقر هستند به وجود می آید.

وی در ادامه، ایجاد اقتدار دریایی توسط نیروی دریایی ارتش و امنیت منطقه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: ما برای ایجاد امنیت منطقه به منظور تجارت و بهره برداری از منابع و حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران در دنیا آماده ایم و افتخار می کنیم که طلیعه دار توسعه و آبادانی سواحل مکران هستیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا