دریادار سیاری: توسعه سواحل مکران از اولویت‌های نیروی دریایی ارتش است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: توسعه سواحل مکران در بنادر چابهار و کنارک از اولویت‌ها است و این نیرو با ایجاد پایگاه‌های تازه در این سواحل امنیت را برقرار و موجبات توسعه را فراهم می‌کند

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از «نسیم»، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در بازدید از سواحل مکران، اظهار داشت: بندر چابهار قابلیت‌های فراوانی در عرصه توسعه و تجارت دارد که باید از این قابلیت‌ها استفاده کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد و بین‌المللی، خاطرنشان کرد: سعی بر این است در عرصه دریاهای آزاد، نیروی دریایی با اقتدار از مرزهای آبی و بین‌المللی جمهوری اسلامی صیانت کند.

سیاری همچنین گفت: همه شهرهای آباد دنیا در کنار دریا قرار گرفته‌اند؛ به این دلایل که مواد غذایی در این مناطق بیشتر در دسترس است ولی با این حال ما باز هم از غذاهای دریایی کمتر استفاده می‌کنیم و فقط ماهی‌های پرورشی در سبد غذایی ما جای گرفته است.

وی با بیان اینکه "با ایجاد امنیت در دریا و حمل و نقل کالا از طریق دریا می‌توان بخش صید و صیادی و همچنین مبادلات خارجی را توسعه دهیم"، تصریح کرد: توسعه دریامحور از رویکردهای اصلی نیروی دریایی ارتش در بندر چابهار است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان گفت: شاخص‌های پیشرفت و توسعه در مناطق شمالی کشور جمع شده است و باید با یک برنامه‌ریزی منسجم این توسعه را که همانا توسعه اقتصاد مقاومتی است به سمت سواحل جنوبی کشور نیز انتقال دهیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا