عزت و اقتدار کشور به واسطه الهام از کلام وحی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی دومین محفل انس با قرآن کریم درماه مبارک رمضان گفت: عزت و اقتدار کشور به واسطه الهام از کلام وحی است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، دومین محفل انس با قرآن کریم درماه مبارک رمضان با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی و حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه در سایت موشکی s200 برگزار شد.

حجت الاسلام انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی دومین محفل انس با قرآن کریم درماه مبارک رمضان گفت: باعث افتخار است که کارکنان پدافند با وجود ماموریت های کاری سنگین در این روزهای بلند و گرم و روزه های طولانی با شور و اشتیاق در محافل قرآنی شرکت می کنند و امیدواریم این نشست های قرآنی هم دلهای مارا نورانی کند و هم از قرآن یاد بگیریم تا وظایف خودمان را بهتر انجام دهیم.

حجت الاسلام انصاری اظهار داشت: وقتی در یگان های نظامی ما صدای قرآن طنین انداز می شود کارکنان ما و تجهیزات ما رنگ و بوی قرآنی می گیرند و اگر امروز می بینید که نظام ما در دنیا با قدرت و اقتدار حرف خودش را می زند به واسطه الهام گرفتن از کلام نورانی قرآن است.

وی در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص نوع نگاه به دنیا افزود: عده ای از مردم دید صرفا مادی به دنیا دارند و عده ای هم یک نگاه معنوی و الهی و در قرآن این دو گروه به شکل های مختلفی معرفی شده اند، کسانی که ولایت خداوند را برگزیده اند به عنوان حزب الله نامیده می شوند و خداوند وعده پیروزی به آنان داده است و کسانی که سرپرستی شیطان را انتخاب کرده اندکه تکلیف آنها مشخص است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی نگاه قرآن به دنیا را یک نگاه میانه رو و معتدل دانست و تصریح کرد: این نوع نگاه هم برای تکالیف فردی و هم برای وظایف اجتماعی تاثیر گذار است و شما امروز ارتش های دنیارا ببنید که در نظام هایی که دید دنیوی حاکم است با کوچکترین تهدیدی میدان را ترک می کنند چون نهایت هدف آنها رسیدن به لذات دنیوی است لذا وقتی آمریکا به عراق حمله کرد در مدت کوتاهی ارتش بعثی تسلیم می شود اما در 8 سال دفاع مقدس دیدیم که در خرمشهر عده ای بدون تجهیزات و امکانات 65 روز خرمشهر را در مقابل چند لشکر مجهز حفظ می کنند.

وی در پایان تاکید کرد: گاهی دید مادی به دنیا باعث می شود برخی برای ابراز قدرت دست جنایات فراوانی بزنند که مثال آن همین گروه تروریستی داعش است که به تحریک آمریکا بازیچه شده اند و دست به اعمال غیر انسانی می زنند.

گفتنی است در این مراسم قاریان برتر منطقه آقایان رضا محمودی و حسن ضابط به تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید پرداختند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا