عدم فهم صحیح قرآن مشکل عمده تکفیری‌هاست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 
پایگاه مردمی ارتش::ما باید از قرآن برای ارتقاء اسلام واقعی استفاده کنیم نه اسلام آمریکایی که امروز تکفیری‌ها مدعی آن هستند.
 
 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: امروز شاهد هستیم که در بعضی از کشورها تکفیری‌ها به علت عدم فهم صحیح و عمیق از قرآن آشوب و درگیری ایجاد کرده‌اند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری فارس، در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه از کلاسهای قرآن بازدید کردند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ضمن مثبت ارزیابی کردن روند برپایی این کلاسها گفت: نگاهی که به کلاس‌های قرآنی در قرارگاه شده است یک نگاه تعمقی است نه یک دید ویترینی و امروز شاهد هستیم که در بعضی از کشورها تکفیری‌ها به علت عدم فهم صحیح و عمیق از قرآن آشوب و درگیری ایجاد کرده‌اند و لازم است برای اینکه بتوانیم در صحنه این گونه نبردها موفق عمل کنیم مفاهیم قرآنی را به خوبی درک و در زندگی خود به کار بندیم.

امیر اسماعیلی اظهار داشت: ما باید از قرآن برای ارتقاء اسلام واقعی استفاده کنیم نه اسلام آمریکایی که امروز تکفیری‌ها مدعی آن هستند.

اسماعیلی در پایان اظهار داشت: قرآن برکت است و مانند قطرات باران که به دل کویر می بارد باعث رشد و زندگی می شود و امروز به یاری خداوند و تلاش مجموعه عقیدتی و سیاسی در قرارگاه پدافند هوایی در زمینه فعالیت های قرآنی یک رشد چشمگیر به وجود آمده است و این رشد باعث ارتقاع روحیه معنوی در کارکنان شده است.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا