پیکر امیر سرتیپ دوم خلبان زعیم در قطعه صالحین بهشت زهرا آرام گرفت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::مراسم تشییع امیر سرتیپ دوم خلبان بازنشسته زعیم یکی از فرماندهان نیروی هوایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس، صبح امروز چهارشنبه در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار و پیکر وی در قطعه صالحین بهشت زهرا آرام گرفت.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی رتبه ارتش و نیروهای مسلح برگزار شد؛ حجت الاسلام روشندل با اشاره به شخصیت برجسته خلبان زعیم گفت: اخلاق و جوانمردی ایشان زبانزد خاص و عام بود و همه از او به نیکی یاد می کردند.

وی همچنین با بیان این مطلب که امیر زعیم در دوران فرماندهی پایگاه چهارم وحدتی دزفول خدمات ارزنده ای داشت، عنوان کرد: آثار و باقیات صالحات این فرمانده در پایگاه دزفول همچنان باقی است. او به سخن خود عمل می کرد و در رفتار خود صادق بود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش همچنین افزود: امیر سرتیپ دوم خلبان زعیم در امور مالی بسیار پاک دست بود و همین امر موجب شد تا در سمت مدیرعاملی تعاون مسکن نهاجا بسیار خوب و مثمر ثمر عمل کند.

حجت الاسلام روشندل در ادامه با بیان این که این خلبان سرافراز نیروی هوایی ارتش بارها در عملیات­های داوطلبانه تا سرحد شهادت پیش رفت؛ افزود: اگر اکنون نیروی هوایی ارتش در قله شرافت و افتخار قرار دارد به سبب وجود چنین عزیزانی است و اگر بخواهیم همچنان در اوج افتخار و اقتدار باشیم، باید راه این عزیزان را ادامه دهیم. 

شایان ذکر است، پیکر مرحوم زعیم برای خاکسپاری به قطعه صالحین بهشت زهرا(س) منتقل شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا