دادن نشان لیاقت به خلبان ناو وینسنس نشانگر حمله عمدی به ایرباس ایرانی بود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::عضو هیئت معارف جنگ گفت: آمریکا با دادن نشان لیاقت به خلبان خود نشان داد که این کار را عمدا انجام داده و هیچ اشتباهی در کار نبوده است.

امیر سرتیپ دوم "ابوالقاسم کیا" عضو هیئت معارف جنگ، در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس با بیان اینکه حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرباس ایرانی کاری غیر حرفه ای و غیر استاندارهای نظامی در دنیا بود اظهار داشت: در هر کشوری قوانینی وجود دارد که باید وقتی بر خلاف آن رفتار می شود بر اساس قانون آن کشور با کسی که مرتکب آن جرم و خطا شده است برخورد شود.


وی ادامه داد: این برخورد در آمریکا پس از حمله به هواپیمای مسافربری ایرانی نه تنها صورت نگرفت بلکه به خلبان ناو وینسنس آمریکایی نشان لیاقت هم داده شد که این خلاف قوانین کشور آمریکا بود.
 

عضو هیئت معارف جنگ اذعان کرد: آمریکا بعد از حمله به ایرباس ایرانی و به شهادت رساندن 298 مسافر بی گناه آن در برابر دنیا فقط توانست بگوید که خطای دید بوده و هواپیمای مسافربری ما را با هواپیمای جنگی اشتباه گرفته در صورتی که آمریکا در آن زمان حرف اول را در به روز بودن تجهیزات نظامی می زد.
 

امیر کیا خاطر نشان کرد: حمله به ایرباس ایرانی هدفی از قبل پیش بینی شده بود که آمریکایی ها دلیل قابل پذیرشی برای انجام آن نداشتند اما با این عمل خصمانه خود به دنیا ثابت کردند که در مقابل کشور مقتدر ایران کاری جز به شهادت رساندن افراد بی گناه نمی توانند انجام دهند.


وی تصریح کرد: آمریکا با دادن نشان لیاقت به خلبان خود نشان داد که این کار را عمدا انجام داده و اصلا اشتباه گرفتنی در کار نبوده. این کار آمریکا به ضرر او تمام شد چرا که با این واقعه چهره واقعی خود را به جهان نشان داد.
 

عضو هیئت معارف جنگ در پایان گفت: حمله به ایرباس ایرانی به نوعی تلافی شکست های آمریکا در جنگ عراق با ایران بود که به هر دری زدند تا بتوانند مردم ایران را از مقاومت باز دارند اما با همت والای رزمندگان و به برکت خون شهدا نتوانستند به این امر دست یابند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا