داعش ساخته و پرداخته امریکاست/ مردم عراق با اتحاد مقابل تروریست‌ها می‌ایستند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: همه دنیا می‌دانند که داعش ساخته و پرداخته امریکاست؛ هرچند که این کشور ژست مقابله با آن را به خود بگیرد.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرگزاری دفاع مقدس، همزمان با حلول ماه مبارک رمضان اولین محفل انس با قرآن قرارگاه پدافند هوایی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدعلی انصاری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه و جمعی از کارکنان در فرماندهی اطلاعات و شناسایی برگزار شد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی در این مراسم گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود فرمودند که برپایی محافل و نشست‌های قرانی هم برای افراد مفید است و هم برای سازمان‌ها و ما خوشحالیم که خداوند به ما توفیق داده است تا در این محافل حضور یابیم و به مفاهیم قرآنی بیشتر توجه کنیم  و از برکات این ماه بزرگ و کتاب آسمانی قرآن بهره‌مند شویم.

حجت‌الاسلام انصاری با اشاره به ایات قرآن کریم اظهار داشت: قرآن در خصوص کسانی که به مخالفت و دشمنی با اسلام برمی‌خیزند شش راه مقابله به ما آموخته است که این نشان از دقیق بودن این کتاب اسمانی دارد و نوع اول از مخالفت‌ها و دشمنی‌ها از جهل و نادانی است که باید در مقال جاهل متواضع بود و با مهربانی برخورد کرد.

وی با بیان اینکه نوع دوم از دشمنی‌ها بر اساس شک و تردید است که قرآن سفارش می‌کند باید آن‌ها را آشنا کرد، گفت: در نوع سوم دشمنان از روی حسد دشمنی می‌ورزند که به گفته کلام خداوند باید در مقابل این دشمنی اغماض و چشم‌پوشی کرد و بعضی از دشمنان به خاطر رفاه و دنیا طلبی دشمنی می کنند که باید با آنان اتمام حجت کرد و دسته دیگر از مخالفت‌ها به جهت تضعیف ایمان است که قرآن در سوره توبه می‌فرماید با منافقین محکم و سخت برخورد کنید.

وی در ادامه افزود: اما گروه ششم افرادی هستند که در مقابل حق اسلحه می‌کشند که قرآن در اینجا می‌فرماید در برابر این دسته مقابله‌به‌مثل کنید و امروز می‌بینیم که در کشور عراق مردم با تبعیت از مرجعیت دینی متحد شده‌اند و در مقابل داعش ایستادگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام انصاری در پایان تاکید کرد: امروز در عراق مردم از شیعه و سنی با تأسی از قرآن با اتحاد کامل با این گروه که توسط امریکا به وجود آمده است مقابله می‌کنند و به یاری خداوند موفق بوده‌اند و همه دنیا می‌دانند که داعش ساخته و پرداخته امریکاست؛ هرچند که این کشور ژست مقابله با آن را به خود بگیرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا