ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده هوانیروز در دوران دفاع مقدس گفت: امریکایی ها اعلام کرده بودند هواپیمای مسافربری را با هواپیمای جنگی اشتباه گرفته بودند و این را هم خودشان هم تمام دنیا می دانستند برای ناو پیشرفته وینسنس چنین اشتباهی غیر قابل پذیرش است و از نوع پرواز ایرباس ایرانی کاملا مشخص بود که هواپیمای مسافربری است.

 

امیر سرتیپ دوم خلبان "محمد کریم عابدی" از فرماندهان هوانیروز در دوران جنگ تحمیلی، در گفت‌و گو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به حمله ناجوانمردانه ناو وینسنس آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرباس ایرانی اظهار کرد: تمامی کسانی که در حوزه پرواز تخصصی دارند می دانند که قبل از هر پروازی کد آن پرواز اعلام می شود و از سرعت هواپیما و طریقه بلند شدن آن به آسمان می توان فهمید که آیا آن هواپیما جنگی است یا مسافربری.

وی ادامه داد: در صورتی که امریکایی ها اعلام کرده بودند هواپیمای مسافربری را با هواپیمکای جنگی اشتباه گرفته بودند و این را هم خودشان هم تمام دنیا می دانستند برای ناو پیشرفته وینسنس چنین اشتباهی غیر قابل پذیرش است و از نوع پرواز ایرباس ایرانی کاملا مشخص بود که هواپیمای مسافربری است.

فرمانده هوانیروز در دوران دفاع مقدس اذعان کرد: به شهادت رساندن 298 مسافر و خدمه بی گناه چیزی جز ترس آمریکایی ها از پیروزی ایران در جنگ 8 ساله نبود. می خواستند با این کار مردم ایران را به  وحشت انداخته تا به اهداف شوم خود برسند.

امیر عابدی خاطرنشان کرد: هدف اصلی آمریکا از بین بردن توفیقات بدست آمده ایران در جنگ تحمیلی بین جهان بود و در اصل با این عمل ضد انسانی می خواست که جهان متوجه پیروزی ایران در برابر تمامی ابرقدرتهای جهان نشود.

فرمانده هوانیروز در دوران دفاع مقدس در پایان گفت: وقتی بعد از 8 سال مقاومت در برابر قدرت های منطقه هنوز هم دشمن نمی توانست کاری کند آمریکا با این کار می خواست با فشاری که از این طریق وارد می کرد به نوعی ضعف خود و عراق را بپوشاند که نه تنها نتوانست بلکه باعث شد جهانیان چهره خبیث آنان را بهتر بشناسند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا