حقوق بشر آمریکایی ماهیتی تروریستی دارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: جنایت ناو هواپیمابر وینسنس نشان داد که حقوق بشر آمریکایی ماهیتی تروریستی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد قاسم وفا» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس ضمن اشاره به اقدام ضدبشری ناو وینسنس بر فراز آبهای نیلگون خلیج فارس اظهار کرد: این اقدام وحشیانه و غیر انسانی در واقع پاسخی به پیروزی های چشمگیر رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد علیه صدامیان بود.

وی با بیان اینکه آمریکا با ابزار حقوق بشر در دنیا به حقوق حقه دیگر ملتها تجاوز می کند افزود: حقوق بشر شعار تبلیغی است که قدرتهای بزرگ در راستای تحقق اهداف خود از آن دم می‌زنند و آمریکا اولین کشوری است که حقوق بشر را ضایع کرده است.

حجت الاسلام وفا با اشاره به اینکه ایران همواره بعنوان کشوری که به حقوق دیگر ملتها احترام می گذارد در سطح جهان مطرح بوده است افزود: متاسفانه با این وجود می بینیم که چطور ملت ما را مورد تهاجم قرار داده و هواپیمایی که حامل بیش از ۲۰۰ نفر انسان بی‌گناه اعم از زن و مرد و کودک می باشد را که در یک لحظه مورد اصابت موشک قرار داده و همه را به شهادت می رسانند.

وی در خصوص ارتباط این اقدام تروریستی با پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ افزود: آمریکای‌ها چون شاهد آن همه تلاشی که شرق و غرب علیه ایران در نبرد با جبهه صدامیان بودند و از طرفی با شکست‌های پی در پی عراق در برابر ایران مواجه بودند، لذا از این طریق خواستند تا صدام را از موضع ضعف و انفعال خارج کنند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: این اقدام شنیع را نه تنها جمهوری اسلامی بلکه همه انسانهای آزادی خواه دنیا محکوم می کنند، زیرا هیچ کشوری حق ندارد در راستای منویات خود، هواپیمای مسافربری را مورد اصابت قرار دهد.

وی در پایان گفت: اینکه ناو وینسنس هواپیمای غیر نظامی را مورد تهاجم قرار داد جنایت بزرگی بود و  از آن بدتر نیز، هنگامی بود که وقتی فرمانده جنایتکار این ناو وارد آمریکا شد، با حلقه گل از او استقبال کردند که در واقع با این کار مهر تاییدی بر جنایت او حک کردند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا