اقتدار نیروهای مسلح با ورزش ارتباط مستقیمی دارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: آن سطح از توانمندی و اقتداری که به موازات ورزش در میان نیروهای مسلح ایجاد می‌شود مدّ نظر برنامه‌های مجموعه فرهنگی و ورزشی تحت پوشش نزاجا در سطح استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری است.

امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا جهادی ارسی» فرمانده و ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهار‌محال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، با اشاره به نقش ورزش در تقویت روحیه جهادی نیروهای مسلح اظهار کرد: توجه نیروی زمینی به ورزش در راستای ارتقای سطح آمادگی دفاعی کارکنان است؛ لذا نیروهای نظامی مستقر در استان‌های مذکور به‌واسطه اهمیت دادن به امر ورزش، امروز در کمال اقتدار و توانمندی به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه ورزش یکی از مولفه‌های آمادگی رزمی است و با روحیه و توان رزمی ارتباط مستقیم دارد، افزود: بی‌تردید آن سطح از توانمندی و اقتداری که به موازات ورزش در میان نیروهای مسلح ایجاد می‌شود مدّ نظر برنامه‌های مجموعه فرهنگی و ورزشی تحت پوشش نزاجا در سطح استان‌های نام‌برده است.

امیر «جهادی ارسی» با اشاره به اینکه در سال جاری استان اصفهان رتبه اول را در بین مراکز فرهنگی نیروی زمینی ارتش کسب کرد، افزود: این دستاورد نتیجه برنامه و ممارست ورزشی است که توسط افسران ورزش و کارکنان پایور در استان اصفهان صورت می‌گیرد.

وی در خصوص امکانات ورزشی استان اصفهان گفت: به‌واسطه پتانسیل فرهنگی و ورزشی که در سطح استان اصفهان وجود دارد ارتش هم از نظر امکانات ورزشی در رتبه بالایی قرار دارد.

ارشد نظامی اصفهان، یزد و شهرکرد در این رابطه افزود: ما از نظر امکانات ورزشی تقریبا یک مجموعه ورزشی المپیکی را در اصفهان در اختیار داریم. در گذشته جام لیگ برتر در استادیوم 22 بهمن اصفهان برگزار می‌شد که متاسفانه چند سالی است توسط مسئولین استان مهجور واقع شده و ارتش از این مجموعه بهره‌برداری می‌کند. ما همچنین مجموعه ورزش‌های آبی کاملی را در اختیار داریم و مجموعه تنیس که تا به حال چندین بار جام فیوچرز در آن‌جا برگزار شده است و امسال هم میزبان بازی‌های آسیایی هستیم.

وی ادامه داد: سالن‌های چند منظوره کشتی، تیراندازی و امکانات ریکاوری که در کنار این سالن‌ها قرار دارد یک مجموعه ورزشی نسبتاً کامل را تشکیل داده که می‌شود گفت در سطح نیروهای مسلح منحصر بفرد است.

وی در پایان گفت: استان اصفهان در زمینه مسابقات ورزشی بین مراکز فرهنگی و همکاری در بین یگان‌های ورزشی، رتبه اول را در سطح نزاجا کسب کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا