امنیت امروز کشور به برکت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اگر امروز در کشور ما امنیت برقرار است و مانند کشورهای دیگر در میدان جنگ قرار نداریم به برکت ارزش‌های دفاع مقدس است. باید قدر آن را بدانیم و پاسدارش کنیم.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در مراسم معارفه‌ی معاون رئیس بنیاد و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران که در سالن کوثر برگزار شد، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدم برداریم.

وی ادامه داد: اگر امروز در کشور ما امنیت برقرار است و مانند کشورهای دیگر در میدان جنگ قرار نداریم  از ارزش‌های دوران دفاع مقدس است که باید قدر آن را بدانیم و از آن پاسداری کنیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس چون دژی مستحکم در مقابل دشمن است، اذعان کرد: نسل جدید باید با این فرهنگ آشنا شوند و در راستای حفظ، ثبت و نشر آن حضوری فعال داشته باشند و با جمع آوری خاطرات شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان و تجلیل از خانواده‌های شهدا از حماسه‌های آن دوران نگه داری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم راهیان نور را یکی از بهترین راه‌های انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به مردم به ویژه نسل جوان دانست و گفت: باید این فرهنگ غنی را حفظ کنیم تا در مواقع ضروری از جوانان متعهد کشورمان استفاده کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا