اقدام غیر انسانی فرمانده ناو وینسنس با اهداف سیاسی در منطقه انجام شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

پایگاه مردمی ارتش::خلبان پیشکسوت نیروی هوایی با اشاره به بررسی فنی ابعاد ادعای امریکایی ها در حمله به ایرباس ایرانی گفت: اقدام غیر انسانی فرمانده ناو وینسنس با اهداف سیاسی در منطقه انجام شد.

 امیر سرتیپ دوم خلبان بازنشسته محمد مسبوق از پیشکسوتان نیروی هوایی با اشاره به اقدام غیر انسانی ناو آمریکایی وینسنس در سال 67 به خبرگزاری دفاع مقدس گفت: من به عنوان یک خلبان که اطلاعات فنی در این زمینه دارم ادعای فرمانده ناو آمریکایی برای اشتباه گرفتن هواپیمای مسافربری ایران به جای هواپیمای نظامی را مردود می دانم.

وی ادامه داد: ناو امریکایی دارای سیستم های اطلاعاتی و الکترونیکی بالا بود واگر قرار بود با این تجهیزات دچار مشکل شود بایستی هرماه یک هواپیما به اشتباه منهدم می شد که این اتفاق جز درباره هواپیمای ایرباس ایرانی نیفتاد.

خلبان پیشکسوت نیروی هوایی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، ناو آمریکایی دارای سیستم بک آپ بوده و هواپیماهای شناسایی حضور هرهواپیمایی را به ناو اطلاع می دهند و تا 100 درصد این اطلاعات تایید نشود هیچ اقدامی صورت نمی گیرد.

امیر مسبوق تصریح کرد : این اقدام غیرانسانی از سوی ناو امریکایی با اهداف سیاسی نامحدود انجام شد و خاطره تلخی را برای ملت ایران به جای گذاشت.

خلبان پیشکسوت نیروی هوایی ادامه داد: در طول جنگ تحمیلی برای من و سایر خلبانان هواپیماهای جنگی در آب های خلیج فارس پیش آمده بود تا با هشدار ناو امریکایی در محدوده خاصی روبرو شویم که متاسفانه یکی از خلبانان به دلیل وجود ارتفاع هشدار را نشنید و هواپیمایش مورد اصابت قرار گرفت.

وی افزود : درباره هواپیمای ایرباس نیز هیچ اخطاری داده نشده بود و تنها به بهانه اشتباه گرفتن با هواپیمای جنگی مورد اصابت موشک قرار می گیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا