نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک مسئله راهبردی و نیازمند نوآوری است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک مسئله راهبردی است، گفت: در این رابطه نیازمند برنامه ریزی، خلاقیت، نوآوری و ابتکار هستیم.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «سید مسعود جزایری» معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم معارفه‌ی معاون رئیس بنیاد و مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران که در سالن کوثر برگزار شد با اشاره به اهمیت نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: حقیقتاً برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس که امروز به عنوان مسئله راهبردی مطرح است گام‌های مؤثری برداشته شده که باید سپاسگزار نهادهای مرتبط با آن باشیم.

وی افزود: وقتی به عمق مسئله رجوع می‌کنم، می‌بینم که با تمام کارها و فعالیت‌هایی که در این رابطه صورت گرفته هنوز در برخی از موارد کاستی‌هایی وجود دارد که افراد را مورد مؤاخذه قرار می‌دهد زیرا مسئله‌ی دفاع مقدس امری خطیر و بزرگ است.

سردار جزایری خاطرنشان کرد: آنچه برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید انجام شود بسیار بیشتر از کارهای صورت گرفته است، لذا در این رابطه نیازمند برنامه ریزی، خلاقیت، نوآوری و ابتکار هستیم.

وی با بیان اینکه هر چقدر که از زمان دفاع مقدس فاصله می‌گیریم و با تغییر نسل‌ها مواجه می‌شویم، اهمیت این موضوع دو چندان می‌شود، افزود: چون با گذشت زمان ذهن‌ها کند می‌شود و نسل‌ها جابه‌جا می‌شود از طرف دیگر دفاع مقدس بزرگترین ارزش انقلاب اسلامی است که نباید مغفول بماند.

وی با بیان اینکه جای یک بنیاد مستقل با برنامه و استراتژی در سطح تهران خالی بود، بیان کرد: امیدواریم با تأسیس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران که از اهمیت بسیاری برخوردار است، موانع مورد نظر برطرف شود.

سردار جزایری با اشاره به اینکه کار این سازمان همگراسازی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در تمام زمینه‌ها است، تصریح کرد: این اداره کل رقیب هیچ نهادی نیست و در واقع تلاش می‌کند تا کارهای متفرق را به هم نزدیک و با ایجاد همگرایی در میان نهادهای مرتبط موانع را مرتفع سازد.

وی در پایان گفت: الحمدلله سردار روشن احاطه و اشراف لازم را در این عرصه دارند و آرزوی موفقیت روزافزون را برای وی از درگاه پروردگار مسئلت دارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا