اعتماد به نفس نيروها و ايجاد بازدارندگي از ثمرات آمادگي رزمي است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

اميرسرتيپ پوردستان در بازديد از تيپ 36 ميانه نيروي زميني ارتش:

اعتماد به نفس نيروها و ايجاد بازدارندگي از ثمرات آمادگي رزمي است

 

 امير سرتيپ محمدرضا پوردستان، فرمانده نيروي زميني ارتش در بازديد خود از تيپ 36 ميانه طي سخناني در جمع فرماندهان، مسئولان و خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران اين تيپ مستقل، حفظ آرامش روحي و رواني و ايجاد اعتماد به نفس در كاركنان پايور و ظيفه را از ثمرات آمادگي رزمي دانست.

به گزارش روابط عمومي نيروي زميني ارتش، امير پوردستان همچنين با اشاره به اهميت توان رزمي نيروهاي مسلح كشور گفت: آن چيزي كه فرمانده معظم كل قوا و ملت ولايتمدار ايران اسلامي از ما به عنوان بازوان مسلح نظام انتظار دارند، حفظ و ارتقاي روزافزون آمادگي رزمي است.

وي در ادامه به اشاره به تهديدات منطقه اي و اهميت توجه به زيرساخت هاي آمادگي رزمي گفت: ايجاد اعتماد به نفس در كاركنان، حفظ آرامش روحي و رواني جامعه و ايجاد بازدارندگي در دشمن از مهمترين ثمرات آمادگي رزمي است.

امير پوردستان سپس خطاب به خانواده هاي معظم شهداي والامقام تيپ 36 نيروي زميني ارتش كه در مراسم حاضر بودند، گفت: اگر شهيدان در ميدان جنگ حاضر شده و فداكاري كردند، هدفشان حفظ قرآن و اعتلاي دين مبين اسلام بوده است و اين نشان مي دهد خانواده هايي مؤمن و معتقد اين شهدا را تربيت كرده اند، به همين دليل است كه خانواده هاي شهدا جايگاهي مثل خود شهدا دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا