حمله ناو وینسنس به هواپیمای مسافربری ایران برای حفظ منافع آمریکا در منطقه انجام شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::خلبان پیشکسوت نیروی هوایی گفت: حمله ناو وینسنس به هواپیمای مسافربری ایران برای حفظ منافع آمریکا در منطقه انجام شد.

سرهنگ خلبان رفیعی از پیشکسوتان نیروی هوایی و دوران دفاع مقدس با تحلیل فنی درباره اقدام ناو آمریکایی برای حمله به هواپیمای مسافربری ایران در سال 67 به خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس گفت: ناو امریکایی مستقر در خلیج فارس چنان با تجهیزات پیشرفته فعال بود که امکان اشتباه گرفتن میان هواپیمای مسافربری و جنگی وجود نداشت.

وی ادامه داد: البته گاها امریکایی ها در درگیری با نیروهای مخالف از جت فالکون بهره می بردند واز این تغییر کاربری برای فریب دادن طرف مقابل استفاده می کردند به طوری که در برخورد با هواپیمای مسافربری ایران نیز ادعا کردند که شاید این هواپیما تغییر کاربری داده و قرار است ناو را مورد حمله قرار دهد که چنین ادعایی باطل بود.

سرهنگ رفیعی اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی زمانی که خلبانان ما با هواپیماهای جنگی خود در محدوده هشدار ناو قرار می گرفتند نوع هواپیماها از طرف ناو مورد خطاب قرار می گرفت و چندین بار این ناو هواپیمای اف 14 را که با آن پرواز داشتم را مورد هشدار قرار داد پس با این دقت بالای ناو امریکایی چطور می توان باور کرد که هواپیمای ایرانی را از جنگی تشخیص ندادند و به آن حمله کردند.

خلبان پیشکسوت نیروی هوایی با اشاره به اهداف آمریکا از این اقدام غیر انسانی گفت: همانطور که امروز امریکا داعش را در عراق و سوریه به جان مردم انداخته تا منابعش را تامین کند در دوران جنگ تحمیلی نیز آمریکا به دنبال تامین و حفظ منافع خود در خاورمیانه بود و این اقدام غیر انسانی نیز در همین راستا انجام شد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا