آمادگی همیشگی نیروی زمینی برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش::معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی همیشه و بر اساس مأموریت ذاتی خود آمادگی روحی و رزمی اش را حفظ کرده و در راستای ارتقای آن در تلاش است.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از  روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علی آراسته، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در همایش تجلیل از قهرمانان، ورزشکاران و یکان‌های برتر ورزشی این نیرو که صبح امروز چهارشنبه برگزار شد، اظهار داشت: باید به ورزش در جامعه امروز ما که مورد تهاجم فرهنگی استکبار جهانی است به عنوان یک دارو توجه شود.

وی افزود:‌ یکی از مهم‌ترین و پراثرترین مؤلفه‌های آمادگی نیروی زمینی، مولفه نیروی انسانی است. ارتش به عنوان یک دانشگاه انسان‌سازی تعداد قابل توجهی جوان را در سال می‌پذیریم، آموزش می‌دهیم و به جامعه بازمی‌گردانیم.

امیر آراسته تأکید کرد: در نیروهای مسلح، ورزش به یک فرمانده، افسر و مدیر نظامی جسارت و اعتماد به نفس می‌بخشد و اراده فرمانده را قوی‌تر می‌کند لذا اقدامات بسیار خوبی در حوزه ورزش در نیروی زمینی صورت گرفته اما با ایده‌آل‌ها هنوز فاصله داریم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در پایان اظهار داشت: نیروی زمینی همیشه و بر اساس مأموریت ذاتی خود آمادگی روحی و رزمی اش را حفظ کرده و در راستای ارتقای آن در تلاش است.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا