حضور در دریاهای آزاد مظهر اقتدار ارتش است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش حضور در دریاهای آزاد و نیروی راهبردی آن را مظهر اقتدار ارتش دانست و گفت: امروز دریاداران ما هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در حال انجام ماموریت هستند.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش ظهر امروز در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی و اخذ درجه دانش‌آموزان دوره 182 شهید فربد آموزش تخصص‌های دریایی رشت، با تاکید بر اینکه جو حاکم بر فضای آموزشی باید جو کاملا معنوی باشد، اظهار کرد: جوی که توجه به معنویت در آن وجود دارد ارتش را قوی‌تر می‌کند و ما را در انجام ماموریت‌ها آماده می‌سازد.

وی با تاکید بر اینکه انتظار ما از مربیان آموزشی این است که محیط آموزشی را مملو از معنویت سازند، افزود: باید وسایل کمک آموزشی به روز باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش حضور در دریاهای آزاد و نیروی راهبردی آن را مظهر اقتدار ارتش دانست و گفت: حضور در آب‌های آزاد و دفاع از منابع و منافع جمهوری اسلامی ایران الزاماتی دارد که همگان باید به آن توجه کنند.

وی تربیت نیروی انسانی راهبردی را مورد تاکید قرار داد و گفت: حضور ایران در منطقه راهبردی، دریای سرخ، خط استوا، مدیترانه اقیانوس اطلس و آب‌های آزاد دنیا نتیجه اقتدار نیروی انسانی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش برخورداری از علم و دانش روز، عشق و علاقه کافی به آموزش را از ویژگی‌های مربیان و اساتید نیروی دریای دانست و تصریح کرد: آموزش گیرندگان ما باید جای کسانی کار کنند که در مقابل استکبار جهانی سرافراز جنگیدند و قد علم کردند.

وی با تصریح بر اینکه منطقه ماموریت ما امروز گسترده‌تر شده است، افزود: امروز دریاداران ما هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در حال انجام ماموریت هستند.

دریادار سیاری افزایش بصریت در نیروها را مورد تاکید قرارداد و گفت: حرکت در مسیر اقتدار کشور و ادامه اینکه راه ما راه حسین(ع) است نیاز به بصیرت دارد.

وی خاطرنشان کرد: با تکیه بر علم و دانش و آگاهی خود باید تجهیزات نیروی دریای را کاربری و تخصصی‌تر کرد و دانش خود را متناسب علم روز برای تعمیر نگهداری و ساخت انواع یگان‌ها و شناورها افزایش داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا