ارتش، فعاليت هاي خوبي در حوزه هاي مختلف قرآني داشته است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

معاون قرآن و عترت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي:

ارتش، فعاليت هاي خوبي در حوزه هاي مختلف قرآني داشته است



 حجت‌الاسلام والمسلمين حميد محمدي، معاون قرآن و عترت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران، فعاليت هاي خوبي در حوزه هاي مختلف قرآني داشته است.

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، حجت‌الاسلام و المسلمين حميد محمدي، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي صبح امروز در جمع مسئولين و كاركنان سازمان عقيدتي سياسي ارتش طي سخناني، رمضان را فرصتي طلايي براي بندگي خداوند دانست و افزود: رمضان، ماه نزول رحمت الهي است كه ظرفيت هاي فراواني براي به كمال رساندن انسان دارد و همين خصلت رمضان است كه اين ماه را از ديگر ماه ها متمايز نموده است.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمدي با بيان اين كه تمام كتاب هاي آسماني از جمله تورات، انجيل و قرآن كريم در اين ماه نازل شده است، خاطرنشان كرد: رمضان به بركت نزول قرآن، رمضان شد و آنچه در قيامت باعث درجه بندي انسان ها مي شود نسبت آنان با قرآن كريم است.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در ادامه ضمن ابزار خرسندي از توسعه فعاليت هاي قرآني در ارتش، اظهار داشت: ارتش جمهوري اسلامي ايران پيشترفت هاي خوبي در حوزه هاي مختلف فعاليت هاي قرآني به ويژه در سال هاي اخير داشته و تصوري كه ما از فعاليت هاي قرآني ارتش داشتيم امروز با حضور در اين جمع به آن رسيديم.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمدي رشته حفظ را انتقال قرآن كريم به ذهن عنوان و تصريح كرد: اگر قرآن از ذهن به قلب انسان منتقل شود به نور تبديل خواهد شد و ضمن رسوخ در روح انسان، در رفتار او نيز متجلي خواهد شد و آنگاه مي توان به اين فرد حامل قرآن گفت.

وي در ادامه با بيان اين كه بايد اين مراحل گذرانده شود تا فردي حافظ قرآن كريم شود، افزود: بايد به كاركرد عملي حفظ قرآن كريم توجه ويژه شود و ما در اين راستا به دنبال حافظ، حامل و عامل به قرآن كريم هستيم.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در پايان با اشاره به منويات مقام معظم رهبري در خصوص توسعه فعاليت هاي قرآني، خاطرنشان كرد: همانگونه كه معظم له نيز تأكيد دارند بايد با گسترش فعاليت هاي قرآني و انس بيشتر با آن، رفتار و اخلاق قرآني در جامعه متجلي شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا