عقده امریکا از توفیق ایران در جنگ؛ عامل حمله ناو وینسنس به ایرباس ایرانی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده سایت پدافند هوایی خیبر در دوران دفاع مقدس با اشاره به در پیش بودن سالروز حمله ناو وینسنس امریکا به هواپیمای مسافربری ایرانی، گفت: دلیل این اقدام امریکایی‌ها عقده‌ای بود که از پیروزی ایران در جنگ تحمیلی بر دل داشتند.

سرهنگ "خسرو جهانی" فرمانده سایت پدافند هوایی خیبر در جنگ تحمیلی، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دفاع مقدس، با اشاره به اقدام ضد حقوق بشری آمریکا در حمله موشکی به ایرباس ایرانی اظهار کرد: این اتفاق ناگوار اگر چه خیلی برای کشور ما سخت و سنگین تمام شد، اما باعث شد که پرده از اعمال ضد بشری آمریکایی که همیشه دم از حقوق بشر می‌زد کنار برود.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها که از پیروزی ایران در هشت سال جنگ مداوم در برابر تمام ابرقدرت‌ها عقده در دل داشتند می‌خواستند که با این کار ضد انسانی، ملت ایران را از پیشرفت و مقاومت باز دارند؛ اما خوشبختانه نتیجه این اقدام به ضرر آن‌ها تمام شد.

سرهنگ جهانی با بیان این که آمریکا به نوعی دست خودش را برای تمام جهان رو کرد، گفت: ناو وینسنس دارای تجهیزات پیشرفته‌ای بود، اما پس از هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایرانی، از سوی آمریکایی‌ها اعلام شد که رادارهای ناو، یک جنگنده را نمایش داده‌اند؛ اینچنین بود که برای دنیا مشخص شد آمریکا این کار را با هدفی از پیش تعیین شده انجام داده است.

فرمانده سایت پدافند هوایی خیبر در دوران دفاع مقدس اذعان کرد: در پی اقدام جنایتکارانه آمریکا عده‌ای از مردم بی‌گناه اعم از زن و مرد و کودک و خردسال قربانی شدند، اما مردم کشورمان با هوشیاری، در برابر آمریکا ایستادند و با پیشرفت در صحنه‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی به آمریکا فهماندند که با این جنایت‌ها از مقاومت خسته نمی‌شوند و روز به روز در حال پیشرفتند.

سرهنگ جهانی در پایان گفت: مردم ما بارها به جهانیان ثابت کرده‌اند که از بذل جان در راه نظام، انقلاب و دین‌شان هراسی نداشته و با مقاومت در مقابل استکبار در مسیر پیشرفت و اقتدار قرار دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا