جوانان شیوه تبلیغی40 سال پیش را نمی پذیرند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::حجت الاسلام سید محمدرضا واحدی در همایش روحانیون، معاونین نظامی و مسئولین فرهنگی تبلیغی عقیدتی سیاسی های آجا در شمالغرب کشور گفت: امروز با جوانان نمی توان با شیوه 40 سال پیش صحبت کرد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام سید محمدرضا واحدی که در رأس هیئت عالی رتبه فرهنگی به مناطق شمالغرب آجا سفر کرده است امروز در همایش روحانیون، معاونین نظامی و مسئولین فرهنگی تبلیغی عقیدتی سیاسی های آجا در شمالغرب گفت: روحانیون باید خودشان را به علوم روز، ابزارهای لازم و روز آمد تجهیز کنند و البته این حرف به معنای آن نیست که به صورت تخصصی وارد حوزه های علمی شوند بلکه به معنای فهم صحیح از پیشرفت ها در حوزه­های مختلف علمی است.

وی در ادامه با اشاره به مقوله جنگ نرم دشمن افزود: دشمنان سعی می کنند تا سرباز خود را در خانه خودمان پرورش دهند که بی تفاوت شدن مردم به امور دینی از این دست است و می تواند بدترین لطمه ها را از داخل خانواده خودمان وارد کند.

حجت الاسلام واحدی در ادامه القای تفکر شیعه ستیزی را محصول اتاق های فکر صهیونیست ها دانست و تغییر گفتمان تبلیغی در اعتقادها و باورهای مردم، ایجاد شبهه در فرهنگ انتظار و همچنین بی خاصیت نمودن جایگاه مرجعیت را از دیگر محصولات این اتاق های فکر برشمرد.

 


معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش، مکانیزیم، فنآوری و نیازهای تبلیغی را نسبت به گذشته متفاوت دانست و گفت: با جوانان امروز نمی توان با شیوه 40 سال پیش سخن گفت.

وی در ادامه به عملکرد گروهک تروریستی داعش در تحول­های عراق اشاره و تصریح کرد: این گروهک خشن، بدوی و بی اصالت کوچکتر از آن است که بخواهد برای ما تهدید باشد و ما با توجه به حضور و هوشیاری مدافعین اماکن مقدسه در عراق نگران این مناطق و اماکن نیستیم بلکه بیشتر با تبلیغات سوء و دروغ رسانه های تحت سلطه استکبار، نگران تغییر باورهای جوانانمان می باشیم .

گفتنی است در ابتدای این همایش امیر سرتیپ حشمت الله ملکیان فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش گزارشی از روند آمادگی ارتش در منطقه برای مقابله با هرگونه تهدید ارائه کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا