عزت امروز جمهوری اسلامی ایران به واسطه حاکمیت ولایت فقیه است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به خاطر اصل مترقی حاکمیت خدا که وسیله این حاکمیت خدا، ولی فقیه و نظام الهی ولایت فقیه است، عزت پیدا کرده است.

خبرگزاری پایگاه مردمی ارتش به نقل از   دفاع مقدس ، حجت‌الاسلام «محمدعلی انصاری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی با حضور در جمع کارکنان پایور و وظیفه پایگاه پدافند هوایی شهید صالحی کرمان به ایراد سخنرانی پرداخت.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی در ابتدای سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه ماه پر خیر و برکت رمضان قرار داریم، گفت: این ماه عزیز ماه میهمانی بزرگ الهی است و همه بندگان می‌توانند نهایت بهره را از این ماه ببرند.

حجت‌الاسلام انصاری در ادامه اظهار داشت: همه تعالیم دینی اسلام عزیز بر مبنای نیاز های فردی و اجتماعی تنظیم شده است و حکومت‌های غربی برای سوء استفاده از مردم، این دین را مزاحم خود می‌دانند؛ زیرا دین یک نگاه ارزشی به انسان دارد و مانع هدف آنهاست.

وی در ادامه افزود: هرگاه انحرافی از مسیر جاده انسانیت رخ داده انسان‌های الهی در مقابل آن ایستاده‌اند؛ لذا استکبار نقشه دارد که دین را از سیاست جدا کند.

حجت‌الاسلام انصاری در پایان تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به خاطر پرچمداری یک حکومت دینی و به خاطر اصل مترقی حاکمیت خدا که وسیله این حاکمیت خدا، ولی فقیه و نظام الهی ولایت فقیه است، عزت پیدا کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا