سه میلیون سرباز نیروی احتیاط، آماده دفاع از کشور هستند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش::جانشین معاونت احتیاط نیروی زمینی ارتش گفت: عمده فعالیت این معاونت در زمان صلح، آموزش و آماده‌سازی سربازان برای استفاده در مقاطع ضروری و حساس است.

امیر سرتیپ دوم «عباسعلی اسدی» جانشین معاونت احتیاط نیروی زمینی ارتش، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به فعالیت این معاونت در دوران جنگ تحمیلی افزود: در طول دوران دفاع مقدس نزدیک به ۲۵۰ گردان از نیروهای احتیاط را سازماندهی کرده و تا سال ۶۴ در هر سال حدود ۶۹ گردان از این نیروها را به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام کردیم.

وی در ادامه افزود: در دوران دفاع مقدس خصوصاً در آغاز جنگ تحمیلی، یعنی از یکم تا هفتم مهر ماه تعداد ۸۶ هزار نیروی احتیاط در بحرانی‌ترین شرایط پای کار آمدند، در عرض یک هفته وارد بدنه ارتش شدند و در آن شرایط کمک بسیار عظیمی کرده و در دفاع از میهن اسلامی نقش‌آفرینی کردند.

جانشین معاونت احتیاط نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروهای مسلح نقطه اتکا و پشتوانه ملت در شرایط بحرانی هستند، تصریح کرد: عمده فعالیت این معاونت در زمان صلح، آموزش و آماده‌سازی نیروهای وظیفه و کادر برای استفاده در مقاطع ضروری و حساس است.

«امیر اسدی» افزود: اکنون سه میلیون سرباز نیروی احتیاط را طبق مصوبات مورد آموزش‌های لازم قرار داده و سازمان‌دهی کرده، تا در دوره‌ ضرورت از این نیروی عظیم برای دفاع از کشور استفاده شود.

وی در پایان تأکید کرد: روحیه برادری، ایثارگری، شهادت‌طلبی و ایمان به خدا رمز پیروزی ما در دوران دفاع مقدس بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا