همکاری ایران و آمریکا در مقابله با داعش هرگز اتفاق نمی‌افتد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیازی به فرستادن نیروی نظامی از سوی ایران به عراق نیست گفت:‌ هرگز همکاری ایران و آمریکا در مقابله با داعش اتفاق نمی‌افتد.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح عصر امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم ختم پدر همسر فرمانده کل سپاه پاسداران، در پاسخ به این پرسش که ‌آیا امکان همکاری نظامی ایران با آمریکا برای رویارویی با گروهک تروریستی داعش وجود دارد؟ گفت: همکاری ایران و آمریکا هرگز اتفاق نمی‌افتد و اصلاً معنایی ندارد.

 

وی افزود: داعش تخم دوزرده‌ای است که خانم کلینتون در منطقه کاشته و آمریکایی‌ها با جمع‌آوری کشورهایی تحت عنوان دوستان سوریه و تزریق پول و زمینه‌سازی برای جمع‌آوری جوانان بی‌اطلاع مسلمان که انگیزه جهادی دارند این فضا را به وجود آورده است.

 

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه داعش طرح اسرائیل و آمریکا برای ایجاد حاشیه امن برای صهیونیست‌ها در برابر نیروهای مقاومت در منطقه است، گفت: حرکت اخیر داعش عکس‌العملی به پیروزی اسد در انتخابات و برگزاری انتخابات سالم در عراق بوده و آنچه که انجام شده یک عملیات نظامی شجاعانه از سوی داعش نیست، بلکه یک سازش از قبل انجام شده بود که استان نینوا را به داعش تحویل دادند.

 

فیروزآبادی با بیان اینکه کار داعش یک هوچه‌گری است تا جنگ و با استفاده از خبرگزاری بین‌المللی بیشتر جنجال می‌کنند که ما فلان‌جا را گرفتیم، گفت: این حرکت داعش باعث همکاری رهبران مذهبی شیعه و سنی در عراق شد تا اختلافات را کنار بگذارند و در برابر دشمنان عراق متحد شوند.

 

وی گفت: ملت عراق نیاز به سرمایه‌گذاری قوی انسانی و معنوی برای ایستادن در برابر جریانی که از سوی آمریکا و اسرائیل حمایت می‌شوند، دارند.

 

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پاسخ به این پرسش که آیا این امکان وجود دارد که از ایران نیروهای نظامی به عراق جهت مقابله با داعش فرستاده شود؟ گفت: به هیچ‌وجه نیروی نظامی از ایران به عراق اعزام نمی‌شود و اساساً نیازی به این کار نیست. بعد از اعلام حکم جهاد رهبران شیعه و سنی عراق هجوم عظیمی از مردم برای پیوستن به ارتش عراق جهت سرکوب داعش ایجاد شده است.

 

فیروزآبادی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه پس از تذکر شما به خبرگزاری‌های منتسب به نیروهای مسلح، آیا تحولی در رویکرد این رسانه‌ها نسبت به دولت صورت گرفته است؟ اظهار داشت: من تنها به رسانه‌های مرتبط با نیروهای مسلح تذکر ندادم، بلکه به همه رسانه‌های کشور تذکر دادم و این یک بحث راهبردی از نگاه راهبردی است.

 

وی با بیان اینکه باید همه به اصول اصلی انقلاب و نظام کمک کنند و اهداف انقلاب را مورد تعقیب قرار دهند، گفت: به خاطر اینکه به من نگویند سیاسی صحبت کرده گفتم که با رسانه‌های نیروهای مسلح که تخلف کرده‌اند برخورد کنید و بعد از مقامات سپاه اقدام جدی را برای اصلاح امور رسانه‌ای انجام دادند و بنده هم راضی هستم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا