حمله به ایرباس ایرانی چهره ضد بشری آمریکا را رو کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده تیپ ۳ لشکر ۲۱ حمزه در دوران دفاع مقدس گفت: آمریکا برای تلافی پیروزی در 8 سال دفاع مقدس دست به اقدامی غیر انسانی زد و به ایرباس حمله کرد.

امیر سرتیپ دوم «سعید پورداراب» فرمانده تیپ ۳ لشکر ۲۱ حمزه در جنگ تحمیلی، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: در روز 12 تیر سال 67 ناو آمریکایی در تنگه هرمز و در حوزه آب‌های خلیج فارس با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده دست به جنایت زد و با شلیک موشک به هواپیمای ایرباس ایرانی چهره واقعی خود را برای دنیا آشکار کرد.

وی افزود: آمریکا که چشم دیدن ایران را نداشت و می خواست پیروزی در 8 سال دفاع مقدس را تلافی کند دست به اقدام ضد بشرانه ای زد و برای همیشه دستش برای دنیا رو شد.

امیر پورداراب تصریح کرد: آمریکا  به خیال خود می خواست با این عمل وقیح ملت ایران را از عزم ملی در پیشرفت ناامید کند و جلوی پیشرفت های روز به روز ایران را بگیرد اما نفهمید که با این کار عزم ملت ایران جدی تر و استوار تر خواهد شد و آمریکا با این کارها راه به جایی نمی برد.

فرمانده تیپ ۳ لشکر ۲۱ حمزه در دوران دفاع ادامه داد:  در آن زمان می گفتند که در این حمله  اشتباهی صورت گرفته و فکر کرده اند که هواپیمایی شکاری بوده است در حالی که ناو آمریکایی یکی از مجهز ترین سیستم های راداری را داشت و این غیر قابل انکار بود اما آمریکایی ها با این دروغ بزرگ می خواستند بر این عمل بی شرمانه پرده بگذارند.

وی در پایان با ابراز تأسف از این مساله گفت: آمریکایی ها حتی بعد از این عمل ضد بشری خود، به فرمانده ناو آمریکایی جایزه و مدال دادند که این نشان از آن دارد که اشتباهی در کار نبوده و با برنامه ای از قبل تعیین شده به هواپیمای ایرباس ایرانی حمله کرده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا