حمله به ایرباس ایرانی پرده از چهره خبیث و ضد بشری آمریکا برداشت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::رئیس گروه طرح‌های استراتژیک و تاکتیک‌های نهاجا در دفاع مقدس گفت: آمریکا با حمله به هواپیمای مسافربری ایران نه تنها به اهداف شومش نرسید بلکه چهره خبیث و ضد بشری خود را برای دنیا روشن کرد.

امیر سرتیپ دوم خلبان "علیرضا نمکی"، رئیس گروه طرح‌های استراتژیک و تاکتیک‌های نهاجا در جنگ تحمیلی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دفاع مقدس با بیان اینکه حمله ناو آمریکایی یک حرکت بی شرمانه و ضد حقوق بشر بود اظهار کرد: آمریکا وقتی متوجه شد که نمی تواند در مقابل پیروزی های ایران در 8 سال جنگ تحمیلی کاری از پیش ببرد با این حرکت بی شرمانه اش خیال واهی داشت که بتواند ملت ایران را برای مدتی از اهداف والای خود دور سازد.

وی ادامه داد: اما نمی دانست نه تنها ملت ایران را نمی تواند از پیشرفت و اقتدار دور سازد بلکه چهره مدافع حقوق بشر خود را برای همیشه در دنیا وحشیانه و ضد بشرانه خواهد کرد.
 

رئیس گروه طرح‌های استراتژیک و تاکتیک‌های نهاجا در جنگ تحمیلی اذعان کرد: هر چشم غیر مسلحی می توانست بفهمد که هواپیمای ایرباس ایرانی مسافبری بوده و افراد بی گناه غیر نظامی از جمله زنان و کودکان بی دفاع در آن حضور دارند و با یک برنامه از قبل تعیین شده به این هواپیما با 295 سرنشین با شلیک دو موشک حمله کردند.

امیر نمکی خاطر نشان کرد:  این یک جنایت بی شرمانه در فرهنگ نظامی بود چرا که ناوشکن آمریکایی مجهز به سیستم های راداری اجیس، یکی از پیشرفته‌ترین سامانه‌های راداری بود، که بطور اتوماتیک قادر به لاک کردن بر روی چندین هدف هوایی و شلیک موشک بطور همزمان به سمت اهداف است.

وی در مورد اظهارات آمریکایی مبنی بر اینکه هواپیمای فوق را اف 14 دیده اند، گفت:  این مسئله به هیچ وجه قابل قبول نیست چون دلایل زیادی بر مشخص بودن نوع هواپیمای ایرانی وجود دارد؛ هر کاربری حتی کاربر کم تجربه رادار هم می تواند فرق بین یک هواپیمای F14 با یک هواپیمای ایرباس را روی صفحه رادار خود تشخیص دهد چرا که اکوی راداری ایرباس بزرگتر است.

رئیس گروه طرح‌های استراتژیک و تاکتیک‌های نهاجا در جنگ تحمیلی در پایان گفت: آمریکا با مورد حمله رار دادن هواپیمای مسافربری ایران نه تنها به اهداف شومش نرسید بلکه چهره خبیس و ضد بشری خود را برای دنیا روشن ساخت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا