هیچ تهدیدی نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را مخاطب قرار دهد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با توجه به ظرفیت و قابلیتی که در ارتش و نیروهای مسلح وجود دارد هیچ تهدیدی نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را مخاطب قرار دهد و اگر این اتفاق بیفتد ما آن تهدید کننده را پشیمان خواهیم کرد.
 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از پایگاه هوانیروز کرمانشاه در جمع نظامیان این پایگاه اظهار کرد: خلبانان هوانیروز از توانمندی بالایی برخوردار هستند و تمرین‌های تیراندازی و پروازی و شب پرواز را طی کرده و امروز مثل سال‌های دفاع مقدس آماده هستند.

وی افزود: امروز احساس می‌کنیم با توجه به ظرفیت و قابلیتی که در ارتش  و نیروهای مسلح وجود دارد هیچ تهدیدی نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را مخاطب قرار دهد و اگر این اتفاق بیفتد ما آن تهدید کننده را پشیمان خواهیم کرد.

در ادامه امیر پوردستان در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران چقدر آماده است که به تهدیدات احتمالی پاسخ دهد گفت: یکی از وظایف ارتش رصد مداوم تهدیدات است و برای تهدیداتی که در زمین، هوا و دریا وجود دارد متناسب با آن تهدید ظرفیت‌های لازم برای مقابله ایجاد می‌شود.

در ادامه امیر سرتیپ دوم خلبان «هوشنگ یاری» فرمانده هوانیروز گفت: ما در طول سال آموزش‌هایی برای خلبانان و عزیزانی که در بحث تعمیر و نگهداری هستند را در مرکز آموزش و پایگاه‌هایمان داریم و سعی می‌کنیم که این آموزش‌ها را در رزمایش‌ها و پروازها اجرا کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا