فراخوان مشارکت نیروهای مسلح برای همایش نقش توپخانه ارتش در دفاع مقدس

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش::معاون پژوهش دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا گفت: از کلیه آحاد نیروهای مسلح می‌خواهیم تا در همایش نقش توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس تا نیمه تیرماه مشارکت کنند.

امیرسرتیپ  بهرام رضایی معاون پژوهش دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با اشاره به برگزاری اولین همایش علمی تبیین نقش توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی به خبرگزاری دفاع مقدس گفت: در واقع این همایش نگاهی بر گذشته و تاریخچه توپخانه دارد و نگاهی نیز به آینده  تا هماهنگی و طراحی با توجه به درس آموزهای دفاع مقدس در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: روز به روز فراخوان برای کلیه آحاد نیروهای مسلح برای حضور پر رنگ در این همایش بیشتر می شود و از آنجا که توپخانه دریایی، پدافندی و صحرایی در نیروهای مختلف در دوران دفاع مقدس وجود داشته نیروها برای بیان نقش توپخانه های خود در این همایش حضور دارند.

معاون پژوهش دانشگاه دافوس با اشاره به سایر برنامه های پژوهشی این مرکز در سال جاری گفت: برنامه های مختلفی در طول سال از سوی این مرکز علمی و نظامی برگزار می شود که یکی از آنها برگزاری همایش بزرگداشت شهید فلاحی است که دبیر این همایش دکتر کیانی است.

امیر رضایی گفت: این همایش یک کار پژوهشی و دفاعی محسوب می شود و در شش ماهه دوم سال جاری برگزار می شود.

معاون پژوهش دانشگاه دافوس گفت: همچنین بنا بر رسم هرساله همزمان با سالروز آزادسازی سوسنگرد همایشی با همین عنوان برگزار می شود و دفتر ارتباطات مقام معظم رهبری و صدا و سیما از جمله سازمان های همکار در این عرصه هستند.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا