تجلیل از خانواده های شهدای شاخص توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش::معاون پژوهش دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با اشاره به برگزاری اولین همایش تبیین نقش توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس گفت: از خانواده های شهدای شاخص در این همایش تقدیر به عمل می آید.
 

امیر سرتیپ بهرام رضایی  معاون پژوهش دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس  پیرامون  برنامه های اولین همایش علمی تبیین نقش توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی گفت: تجلیل از 10 تا 12 خانواده شهید شاخص توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که مسوولیت هایی در جنگ داشتند از جمله برنامه های این همایش است.

معاون پژوهش معاون پژوهش دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا گفت: تاکنون حدود 70 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده و نیروها می توانند تا یکم تیرماه آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
 
امیر رضایی تصریح کرد: پیش بینی می شود تعداد مقالات تا مهلت اعلام شده به حدود 100 مقاله علمی برسد و احتمالا مهلت ارسال مقالات تا 15 تیرماه تمدید می شود.
 
وی با اشاره به هدف برگزاری این همایش گفت: نمود و جلوه سازی عملکرد توپخانه در عملیات های مختلف دفاع مقدس از جمله اهداف این همایش است چرا که در تمام عملیات های آفند و پدافند توپخانه نقش مهمی داشته است.
 
معاون پژوهش معاون پژوهش دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا  اظهار کرد: توجه به رویکرد آینده توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران هدف دیگر اولین همایش تبیین نقش توپخانه در 8 سال دفاع مقدس است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا