نیروی هوایی ارتش از فنآوری های بومی کشور حداکثر بهره برداری را کرده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش از فنآوری های بومی صنایع دفاعی کشور حداکثر بهره برداری را کرده و در شرایط مطلوبی به سر می برد.

 

فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیئت همراه با حضور در صنایع فجر شیراز از آخرین دستاوردهای صنعتی و دفاعی این صنایع بازدید کرده و گفت: نیروی هوایی ارتش از فنآوری های بومی صنایع دفاعی کشور حداکثر بهره برداری را کرده و در شرایط مطلوبی به سر می برد.

امیر سرتیپ خلبان شاه‌ صفی در این بازدید با تقدیر از مدیران، مسئولین و کارکنان صنایع فجر شیراز به خاطر تعامل مطلوب با نیروهای مسلح، خصوصاً نیروی هوایی ارتش و ابراز خرسندی از توانمندی های صنایع داخلی در زمینه تولید قطعات صنعت هوایی، خواستار همکاری  هر چه بیشتر این صنعت با نیروی هوایی در اجرای مأموریت های خطیر محوله شد.

امیر سرتیپ خلبان شاه صفی همچنین نقش صنعت دفاعی در کارآمدی و اقتدار نیروهای مسلح را حائز اهمیت دانست و افزود: نیروی هوایی ارتش تاکنون از تجهیزات و فنآوری های بومی صنعت دفاعی در آماده سازی ناوگان هوایی ارتش حداکثر بهره برداری را کرده است.

در این بازدید، فرمانده نیروی هوایی ارتش از پروژه های مختلف صنایع فجر شیراز بازدید و ابراز امیدواری کرد با ادامه تولیدات بومی این صنایع با اهمیت، روز به روز بر قدرت و قوت نیروهای مسلح کشور افزوده شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا