کتاب تاریخچه توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 پایگاه مردمی ارتش::معاون پژوهش دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا گفت: همزمان با برگزاری اولین همایش علمی تبیین نقش توپخانه ارتش در دوران دفاع مقدس، کتاب تاریخ توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی می‌شود.

امیرسرتیپ بهرام رضایی معاون پژوهش دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با اشاره به برگزاری اولین همایش علمی تبیین نقش توپخانه در جنگ تحمیلی به خبرگزاری دفاع مقدس گفت: این همایش بعد از ماه مبارک رمضان و حدود 12 و 13 مردادماه در محورهای هشت گانه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این محورها شامل سیر تحول توپخانه در دفاع مقدس، مقایسه توپخانه ایران و عراق در دفاع مقدس، ابتکارات و نوآوری های توپخانه در دفاع مقدس، عملکرد توپخانه صحرایی در دفاع مقدس، عملکرد توپخانه پدافند هوایی در دفاع مقدس، عملکرد توپخانه دریایی در دفاع مقدس، ماموریت های ویژه توپخانه در دفاع مقدس و درس آموز دفاع مقدس و توپخانه در افق آینده است.

امیر رضایی تصریح کرد: این همایش با حضور کلیه فرماندهان، طراحان، پیشکسوتان دفاع مقدس و با دعوت از کانون بازنشستگان ارتش، هیئت معارف جنگ، پژوهشگاه دفاع مقدس، مراکز آموزشی یگان ها، لشکرهای  توپخانه و جمعی از اساتید آجا یک روزه و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود.

معاون پژوهش دانشگاه دافوس تصریح کرد: ارائه مقالات، برگزاری کارگاه ها، سخنرانی پیشکسوتان دفاع مقدس از جمله برنامه های اولیین همایش علمی تبیین نقش توپخانه در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به یکی از برنامه های مهم این همایش گفت: امیدواریم در این همایش از کتاب تاریخ توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی شود.

امیر رضایی با اشاره به نحوه جمع آوری این کتاب گفت: از تمامی ارگان ها و یگان های توپخانه ای  نیروهای مسلح تاریخچه ای در خصوص عملکرد توپخانه آنها گرفته شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا