دومین همایش ملی توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی ایران برگزار می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:


پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش از برگزاری دومین همایش ملی توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، نتوانسته‌ایم به‌خوبی از دریا در پیشرفت کشور استفاده کنیم، سواحل مکران را دروازه طلایی ایران و مهمترین مرز دریایی کشور عنوان کرد و افزود: از این سواحل می‌توانیم مستقیم با قطب جنوب ارتباط داشته باشیم و ما از سال 87 در سواحل مکران استقرار پیدا کردیم.

سیاری ادامه داد: بنا به تدبیر رهبری، دولت آبادانی و ایجاد زیرساخت در سواحل مکران را در دستور کار دارد و کارگروه توسعه این سواحل نیز به ریاست معاون اول رییس جمهور تشکیل شده و هر یکی دو ماه یکبار جلسه آن برگزار می‌شود. دولت یازدهم قطعا بدنبال توسعه سواحل مکران و تدابیر رهبری است.

وی با اشاره به اینکه باید برای دفاع از منافع‌مان دارای اقتدار دریایی مناسب با نیازمان باشیم، تصریح کرد امروز این اقتدار دریایی وجود دارد.

فرمانده نیروی دریایی همچنین گفت: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 28 و 29 خرداد، همایش بررسی اهمیت سواحل مکران با حضور و سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی در منطقه دوم دریایی ولایت در جاسک برگزار خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا