دین خود به شهدا را با ترویج فرهنگ شهادت ادا کنیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه شهدا تا آخرین لحظات زندگی‌شان در پی تحقق امر ولی فقیه خود بودند، گفت: با ترویج فرهنگ شهادت و ولایت‌مداری در جامعه باید دین خود را به شهدا، جانبازان و ایثارگران ادا کنیم.

امیر سرتیپ "کیومرث حیدری" جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: جوانان ما باید با اقتدا به حضرت علی اکبر(ع) فرهنگ ولایت‌مداری را بیاموزند و این فرهنگ غنی را در کشور نهادینه کنند.

وی با بیان اینکه بدنه اصلی نیروهای مسلح را جوانان تشکیل می‌دهند که بسیار پر توان و باهوشند، افزود: پیروزی‌ها و موفقیت‌های هشت سال دفاع مقدس را مدیون جوانانی هستیم که بدون هیچ ادعایی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافته و غریبانه به شهادت رسیدند.

جانشین فرمانده نزاجا اذعان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، از وظایف اصلی همه ماست که باید در اولویت‌های زندگی ما قرار بگیرد تا با یادآوری از خودگذشتگی‌های آن بزرگواران ادامه‌دهنده راه‌شان باشیم.

امیر حیدری ولایت‌مداری را یکی از صفات شهدا برشمرد و با بیان اینکه شهدا تا آخرین لحظات زندگی‌شان در پی تحقق امر ولی فقیه خود بودند، خاطرنشان کرد: آزادگان بسیاری در زندان‌های رژیم بعث فقط به دلیل اینکه حاضر نشدند به خواست بعثی‌ها مبنی بر بی احترامی به امام(ره) تن دهند، توسط مزدوران صدام به شهادت رسیدند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان گفت: با ترویج فرهنگ شهادت و ولایت‌مداری در جامعه باید دِین خود را به شهدا، جانبازان و ایثارگران ادا کرده و همواره با پشتیبانی از مقام معظم رهبری، دشمنان اسلام را مأیوس کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا