امروز، فرهنگ قراني مايه مباهات و فخر ارتش است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در مراسم پاياني سيزدهمين دوره مسابقات قراني خانواده­هاي نيروي زميني:

امروز، فرهنگ قراني مايه مباهات و فخر ارتش است

 حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم، رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با حضور در آئين پاياني سيزدهمين دوره مسابقات منطقه اي قران كريم خانواده هاي كاركنان نيروي زميني ارتش گفت: امروز، ارتش جمهوري اسلامي ايران نه تنها در داخل نيروهاي مسلح كشور بلكه در خارج از كشور و در بين ارتش هاي كشورهاي اسلامي در ترويج فرهنگ قراني، حرف براي گفتن دارد.

وي اين افتخارات را بركت توصيه هاي مقام معظم رهبري در جهت ارتقاي اخلاق و معرفت در ارتش دانست و ادامه داد : اگر قران بر دل ما بنشيند، خبري از جرم، تخلف و اختلاف نخواهد بود و همه جامعه در سايه وحدت قرار مي گيرند.

حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم در ادامه، نقش مقام معظم رهبري در گسترش فرهنگ قراني را بسيار مهم دانست و گفت: ايشان نه تنها در ماه مبارك رمضان بلكه در ساير ماه ­هاي سال براي برگزاري محافل قراني، زمان بسياري اختصاص مي دهند.


ايشان همچنين با اشاره به نقش امام خميني (ره) در زنده نگه داشتن ياد قران در دل هاي مردم، بيان داشت: پيش از امام (ره)، قران بيشتر در مجالس ختم و برخي از منازل قرائت مي شد و اين حضرت امام (ره) بودند كه قران را در جامعه اسلامي ما احيا كردند و امروز مي بينيم فرهنگ قراني در جامعه ما ايجاد شده است.

وي ادامه داد: امروز، ارتش جمهوري اسلامي ايران نه تنها در داخل نيروهاي مسلح كشور بلكه در خارج از كشور و در بين ارتش هاي كشورهاي اسلامي در بحث ترويج فرهنگ قراني حرف براي گفتن دارد و اين مايه مباهات و فخر ارتش است.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در بخش ديگري از سخنانش برخي از ويژگي هاي قران كريم را برشمرد و ادامه داد: از ويژگي هاي قران كريم، يكي اين است كه هيچ شكي در صحت آن نيست و هدايت كننده پرهيزگاران است.

او در پايان با تأكيد بر اين نكته كه قران كريم بايد در همه عرصه هاي زندگي ما حضور داشته باشد، اظهار داشت: از ديگر ويژگي هاي بارز اين كتاب گرانبها، آسان بودن آن است و ما نبايد فقط به خواندن و حفظ كردن آن اكتفا كنيم بلكه بايد به گفته هاي آن نيز عمل شود.

در پايان اين مراسم به افراد برتر اين دوره از مسابقات، هدايايي به رسم يادبود اهدا شد.    


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا