پیام تسلیت صالحی به مناسبت درگذشت امیر خلبان حسین پور

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

  پایگاه مردمی ارتش::رییس سازمان انرژی اتمی در پیامی عروج امیر خلبان رضا حسین پور جانشین فرمانده آشیانه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت و برای آن سرباز فداکار وطن،دوام سلامتی و مزید سرافرازی و بهروزی مرزبانان و مدافعان عزت و شرف ملت بزرگ ایران آرزوی علو درجات کرد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  ایرنا از روابط عمومی سازمان انرژی اتمی، «علی اکبر صالحی» روز سه شنبه در این پیام تسلیت تاکید کرد: با نهایت تأسف و تأثر، خبر عروج امیر خلبان رضا حسین­پور جانشین فرمانده آشیانه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردم. بدون تردید، خاطره تابناک رشادت ها و مجاهدت های تیزپروازان ارتش سرافراز ایران ازجمله آن عزیز سفر کرده در دفاع از حریم مقدّس ایران اسلامی بویژه در دوران دفاع مقدس، در ذهن و ضمیر ملت قدرشناس ایران برای همیشه جاودانه خواهد ماند.

وی، ضمن عرض تسلیت به پیشگاه غیورمردان و جان­برکفان ارتش سربلند جمهوری اسلامی ایران و بازماندگان ایشان و با آرزوی علو درجات برای آن سرباز فداکار وطن، دوام سلامتی و مزید سرافرازی و بهروزی مرزبانان و مدافعان عزت و شرف ملت بزرگ ایران را در سایه توجهات حضرت ولی­عصر(عج) از درگاه ایزد متعال خواستار شد.

امیر خلبان رضا حسین پور جانشین فرمانده آشیانه نیروی هوایی ارتش از خلبانان تیزپرواز نهاجا و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بر اثر ایست قلبی درگذشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا