قدرت نرم ایران در منطقه برتر است/ جمهوری اسلامی در راه رسیدن به مرجعیت علمی جهان

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش::معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در قابلیت نرم از چنان ظرفیتی برخوردار است که حرف اول را در منطقه می‌زند.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف ستادکل نیروهای مسلح در اولین همایش معرفی حوزه راهبردی علوم و فناوری دفاعی؛ امنیتی و نظامی که هم اکنون در حال برگزاری است، اظهار کرد: امام علی (ع) علم را سلطان می‌دانند که اگر کسی به آن دست یافت و حجاب‌ها را در هم نوردید، پس از طی مراحل مختلف، در دنیا و آخرت به فلاح می‌رسد.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز در سال‌های اخیر حمایت ویژه‌ای از تولید علم داشته‌اند و سه پایه برای پیشرفت اجتماع تعریف کرده‌اند. ایشان پایه اصلی پیشرفت را علم می دانند و نقشی تاریخی را در این مسیر ایفا کرده‌اند. امیدوارم ما بتواینم پاسخ‌گوی مطالبه ایشان در مسیر تعالی جمهوری اسلامی ایران باشیم.

سرلشکر ایزدی با اشاره به نقش علم و فناوری در معماری آینده نیروهای مسلح تصریح کرد: اگر می‌خواهیم نیروی مسلح زنده‌ای داشته باشیم باید مشحون از دانش بنیانی باشد و درعرصه‌های مختلف با توجه به پیچیدگی صحنه‌های مقابل آماده شود.

معاون امور راهبردی و اشراف ستادکل نیروهای مسلح در ادامه با بیان اینکه ما در دفاع مقدس با استفاده از علم و ایمان توانستیم پیروز میدان باشیم، گفت: حضرت امام خمینی (ره) در اواخر عمرشان خطاب به بسیجیان فرمودند شما نشان دادید با مدیریت صحیح می توان فاتح جهان شد.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در قابلیت نرم از چنان ظرفیتی برخوردار است که دست برتر را در منطقه دارد.

سرلشکر ایزدی تاکید کرد: برای نیل به اهداف مقدس انقلاب اسلامی و ایجاد تمدن نوین اسلامی لازم است ارتش، سپاه، وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های مختلف خود را آماده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال هم‌طرازی علمی در سال 1404 و مرجعیت علمی دنیا در سال 1440 است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا