پیام تسلیت دفتر مقام معظم رهبری به مناسبت درگذشت جانشین فقید آشیانه جمهوری اسلامی ایران

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::در پی درگذشت مرحوم امیر سرتیپ خلبان رضا حسین پور، جانشین فقید فرماندهی آشیانه جمهوری اسلامی ایران، پیام تسلیتی از طرف دفتر مقام معظم رهبری صادر شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بدین وسیله مراتب تسلیت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرمانده کل نیروهای مسلح به مناسبت درگذشت امیر سرافراز سرتیپ رضا حسین پور را به خانواده و همکاران محترم ایشان ابلاغ نموده و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم و صبر و توفیق را برای بازماندگان ایشان از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دفتر مقام معظم رهبری، محمدی گلپایگانی

20 خرداد 1393

یادآوری می شود، مرحوم امیر سرتیپ دوم خلبان حسین پور پس از سالها خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بامداد شنبه گذشته بر اثر عارضه قلبی به دیدار معبود شتافت.

مراسم تشییع پیکر پاک مرحوم حسین پور ساعت 8 صبح فردا سه شنبه (20/3/93) از محل فرودگاه مهرآباد، سپاه حفاظت هوایی، آشیانه جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

مرحوم امیر سرتیپ دوم خلبان رضا حسین پور در سالهای دفاع مقدس به عنوان استاد خلبان در بسیاری از عملیات های پشتیبانی رزمی، سوخت رسانی انواع هواپیماهای شکاری بمب افکن نیروی هوایی و نقل و انتقال نیرو و تجهیزات و حمل مجروحین جنگی خدمات بی شائبه ای از خود نشان داد.

وی بعد از پایان جنگ تحمیلی با توجه به تجربه و مهارت بسیار بالای پروازی به آشیانه جمهوری اسلامی ایران منتقل و از تاریخ 18/1/1378 به سمت معاونت عملیات آشیانه جمهوری اسلامی ایران منصوب گردید و پس از آن با نگرش به توانمندی ها و شایستگی هایی که داشت به جانشینی آشیانه نیروی هوایی ارتش منصوب شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا