امام خمینی(ره) احیاگر روحیه شهادت طلبی در میان نیروهای مسلح بود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::جانشین معاونت احتیاط نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه عناصر غیر مادی قدرت در اندیشه دفاعی حضرت امام از جایگاه ویژه ای برخوردار بودند، گفت: امام خمینی(ره) احیاگر روحیه جهاد، ایثار و شهادت طلبی در میان نیروهای مسلح بود.

امیر سرتیپ دوم "عباسعلی اسدی" جانشین معاونت احتیاط نیروی زمینی ارتش، در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به اینکه تجهیزات و امکانات نظامی در اندیشه دفاعی حضرت امام(ره) به لحاظ جایگاه و اعتبار همواره در درجه دوم اولویت قرار داشت، اظهار داشت: از دیدگاه حضرت امام(ره) آنچه که موجب قدرت و توانمندی نیروهای مسلح است تقویت نیروی ایمان رزمندگان در مبارزه با جبهه کفر می باشد.

وی با بیان اینکه امام راحل شهدا را مظهر قدرت می دانستند، تصریح کرد: امام با این دیدگاه به ما می‌آموزد جامعۀ انسانی که برای ارزش های خود شهید می دهد و از عزیزترین جوانان و سرمایه های خود می گذرد، زنده پویا و در حال تکامل است.

 امیر اسدی روح بالندگی، ابتکار و پیشرفت‌های ارتش را متاثر از رهنمودهای پیامبر‌گونه حضرت امام(ره) توصیف کرده و افزود: حضرت امام(ره) با آن دم مسیحایی و نگاه ژرف اندیش خود روح عبودیت و آزادگی و تقوا را در میان نیروهای مسلح زنده کردند که این نقطه قوت نیروهای مسلح ما در دوران بعد از انقلاب محسوب می‌شود.

وی افزود: شاید با تمام پیشرفت هایی که در عرصه فن آوری‌های نظامی داشته‌ایم، هنوز در حد و اندازه‌های دشمن از امکانات تسلیحاتی برخوردار نباشیم؛ اما آنچه که در این رابطه قابل ستایش است، تکوین روحیه شهادت طلبی و ایثارگری است که بواسطه آموزه‌های حضرت امام(ره) در میان نیروهای مسلح قوت گرفت و آنان را از حالت انفعال به نیروی قوی، باانگیزه و مستحکم در برابر دشمن مبدل کرد. 

جانشین معاونت احتیاط نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه عناصر غیر مادی قدرت در اندیشه دفاعی حضرت امام از جایگاه ویژه ای برخوردار بودند، افزود: امام(ره) احیاگر روحیه جهاد، ایثار و شهادت طلبی در میان نیروهای مسلح بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا