جلسه اخوت فرماندهان عالی ارتش و سپاه برگزار شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
   پایگاه مردمی ارتش::با حضور فرماندهان کل ارتش و سپاه جلسه اخوت فرماندهان عالی این دو نیروی مقتدر جمهوری اسلامی ایران در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت روز پاسدار جلسه اخوت فرماندهان ارتش و سپاه با حضور امیر سرلشکر عطاء الله صالحی فرمانده کل ارتش و سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در محل ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این جلسه که جانشین، فرماندهان نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و معاونین فرمانده کل ارتش و فرماندهان نیروهای زمینی، دریایی، هوا و فضا و معاونین فرمانده کل سپاه حضور داشتند، بر اهمیت هماهنگی و تعامل جدی نیروهای مسلح بویژه ارتش و سپاه در راستای ارتقای توان بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور تأکید شد.

در این نشست صمیمی و سرشار از معنویت سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تبریک میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع)، ضمن خیر مقدم به فرمانده کل ارتش، معاونین و فرماندهان نیروهای چندگانه این سازمان، وحدت و همدلی بین ارتش و سپاه را لازمه حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی و از خواسته‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری دانسته و به بیان فلسفه وجودی سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی و تشریح ماموریت‌های مختلف سپاه پرداخت.

فرمانده کل سپاه تحول و تعالی و به روز بودن در پاسخگویی به ماموریت‌های متنوع سپاه را از الزامات پاسداری صحیح، به موقع و غیر محافظه کارانه قلمداد و از فرمانده کل ارتش خواست بین سپاه و ارتش تعامل سازنده‌ای برای تبادل تجربیات و استفاده از نظرات یکدیگر ایجاد گردد.

وی اظهار امیدواری کرد گروه‌های کاری ارتش و سپاه بتوانند وظایف خود را در این راستا انجام دهند.

در ادامه این نشست امیر سرلشکر عطاء الله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی‌داشت روز پاسدار و ابراز خرسندی از تشکیل چنین جلسه‌ای با اشاره به اهمیت اقتدار و عزت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از پیشنهاد فرمانده کل سپاه استقبال کرد و بر لزوم هم فکری و تبادل تجربیات این دو سازمان تاکید کرد.

سرلشکر صالحی یادآور شد ارتش و سپاه به عنوان بازوان پر توان ولایت و انقلاب اسلامی می‌توانند در کنار هم برای اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا بیش از پیش تعامل سازنده‌ای داشته باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا